stekel98 Geplaatst 16 april 2009 Geplaatst 16 april 2009 Op mijn Garmin 60Cx heb ik de afgelopen periode met het geocachen gewerkt met custum icons. Hierdoor was een duidelijk onderscheid te maken op basis van het type cache. Het nadeel waar ik last van begon te krijgen was dat ik op de geinstalleerd kaart alleen die icons zag waarvan ik in de GPS onder de Geocache instelling de keus had gemaakt. (dus alleen traditionals of alleen mysteries) Nu staat de GPS weer default en zie ik alle geladen caches weer op het kaartje (met het zelfde icoontje) maar mis ik de toegevoegde waarde van de custom icons. Is er een mogelijkheid om alle caches zichtbaar te maken op het kaartje gebruik makend van custum icons? Groet, Bert
Track_leader Geplaatst 16 april 2009 Geplaatst 16 april 2009 Op mijn Garmin 60Cx heb ik de afgelopen periode met het geocachen gewerkt met custum icons. Hierdoor was een duidelijk onderscheid te maken op basis van het type cache. Het nadeel waar ik last van begon te krijgen was dat ik op de geinstalleerd kaart alleen die icons zag waarvan ik in de GPS onder de Geocache instelling de keus had gemaakt. (dus alleen traditionals of alleen mysteries)Nu staat de GPS weer default en zie ik alle geladen caches weer op het kaartje (met het zelfde icoontje) maar mis ik de toegevoegde waarde van de custom icons. Is er een mogelijkheid om alle caches zichtbaar te maken op het kaartje gebruik makend van custum icons? Groet, Bert bedoelde je dit? http://xaa.dohd.org/Geocaching/CustomIcons/
stekel98 Geplaatst 16 april 2009 Auteur Geplaatst 16 april 2009 Ja volgens deze handleiding heb ik de custom icoontjes in mij GPS gekregen - dat werkte prima - het nadeel is echter dat ik het totaaloverzicht mis. Dus als mijn GPS op traditional ingesteld staat - zie ik alleen deze icoontjes op mijn topokaart. Een multi die kortbij ligt zie ik niet - nu maak ik hiervoor met mapsource een overzichtskaartje aan. Ik zou dus graag alle type caches met de custum icons tegelijk op mijn kaartje in mijn GPS willen zien. Groet, Bert
Track_leader Geplaatst 16 april 2009 Geplaatst 16 april 2009 hmm snap ik ff niet. ik heb nu in mijn GPS alle WP's trads/multis en nog meer en die zie ik allemaal op mijn Topokaart en normale wegen kaart. waar stel jij je gps dan in op Traditionals only? JK
stekel98 Geplaatst 16 april 2009 Auteur Geplaatst 16 april 2009 Ik doe het volgende: - find - geocache -enter hier maak je de keuze voor een type cache terwijl ik het handig vind om hier een totaallijst te zien omdat mijn sortering op nabij huidige locatie staat m.a.w. de dichtsbijzijnde cache staat bovenaan. Bert
Track_leader Geplaatst 16 april 2009 Geplaatst 16 april 2009 Ik doe het volgende:- find - geocache -enter hier maak je de keuze voor een type cache terwijl ik het handig vind om hier een totaallijst te zien omdat mijn sortering op nabij huidige locatie staat m.a.w. de dichtsbijzijnde cache staat bovenaan. Bert ik laat dat meestal achterweg en kijk altijd naar wat dichtbij ligt dus niet op cache type, maar ook wanneer je je kaart actief hebt en in het veld loopt zie je toch alle caches die je hebt geladen?
Aanbevolen berichten