hee Geplaatst 20 oktober 2003 Share Geplaatst 20 oktober 2003 Bij sommige mensen zie ik dat de afstand die hun travelbug heeft afgelegd op een kaartje geprojecteerd wordt. Hoe krijg ik dat ook voor elkaar? groeten Hans van Essen van team fire. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 20 oktober 2003 Share Geplaatst 20 oktober 2003 Bij sommige mensen zie ik dat de afstand die hun travelbug heeft afgelegd op een kaartje geprojecteerd wordt. Hoe krijg ik dat ook voor elkaar? groeten Hans van Essen van team fire. Hans, dat krijg je voor elkaar door geduld te hebben. Als je bug eenmaal op reis is en een aantal kilometers heeft afgelegd dan komt de optie `See a map of this bug's travels`vanzelf in beeld en dan kun je zien hoe ver je bug gereist heeft en waar dat het allemaal is geweest. Als er tenminste gelogd wordt. Dus niets doen is het advies GRTZ Kruimeldief Na Bert & Ernie, nu ook Bush & Arnie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hee Geplaatst 24 oktober 2003 Auteur Share Geplaatst 24 oktober 2003 Joh, geweldig. Dat wist ik helemaal niet. Prachtig toch dat het vanzelf gaat? Bedankt. Hans van Essen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden