Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Een probleempje: wij laden altijd waypoints vanuit GSAK naar onze Gpsr Garmin Gpsmap 60Cx, gaat altijd goed. Maar nu krijg ik het niet meer voor elkaar.

Ter controle heb ik het met een andere Gpsr geprobeerd en dan gaat het verzenden van de waypoints prima.

Wij hebben de Gpsr gereset, maar ook dat mocht niet baten.

We weet wat we moeten doen????

Ik heb het net geprobeerd om de waypoints vanuit Mapsource over te zenden, maar dat lukt ook niet

bewerkt door zitawalk
Geplaatst (bewerkt)

Het lijkt er op dat er een communicatie-probleem is met je 60 CX. Dat kan natuurlijk van alles zijn. Defect kabeltje, comm. poortje kapot etc. Heb je al eens geprobeerd om de USB-drivers opnieuw te installeren: http://www8.garmin.com/support/agree.jsp?id=591

Hebben jullie al gecontroleerd of de instelling van de interface in de 60 CX op "GARMIN" of "HOST" is ingesteld ?

Moeilijk om het juiste probleem er uit te pikken, wellicht dat er nog andere optie's zijn, maar deze schoten mij als eerste te binnen.

Ik heb het niet zelf doorgelezen, maar wellicht dat dit draadje ook nog adviesen in zich heeft: http://forum.geocaching.nl/index.php?showt...p;hl=nonpresent

bewerkt door Geo-Hoppers
Geplaatst
Een probleempje: wij laden altijd waypoints vanuit GSAK naar onze Gpsr Garmin Gpsmap 60Cx, gaat altijd goed. Maar nu krijg ik het niet meer voor elkaar.

Probeer eens een andere USB poort, dat was hier ooit de oorzaak van hetzelfde probleem.

Geplaatst

Nu snap ik het helemaal niet meer. Ik wilde de waypoints van een aantal tradionals overzetten in de Gpsr zodat wij die bij ons hadden in ons weekendje in Drenthe. Het wilde maar niet lukken, ook niet als ik het apparaat uitzette en weer opnieuwe opstartte. Zijn wij vrijdagmiddag in Drenthe en ik dacht komlaat ik hem even wat satelieten zoeken zodat we morgen hem meteen kunnen gebruiken. Zet ik hem aan........... staan alle waypoints er gewoon in???????!!!!!!!!

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...