Spring naar bijdragen

Hoe Kan Ik Mijn Tb Account Wijzigen?


monique

Aanbevolen berichten

Bij het activeren van mijn TB accounts komt aan de rechterkant het trackingnummer van de TB's te staan.

Weet iemand hoe ik deze kan verwijderen?

Nu is de code voor iedereen zichtbaar, zelfs als hij niet eens gevonden is.

bewerkt door monique
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hier is meer info over TB's (Travelbugs) te vinden:

 

Even eruit geplukt:

Often, the travel bug reference number (aka "TB number") is confused with the tracking number. The "TB Number" is the reference code on each travel bug's page, which is the "safe" number to help users reference each travel bug without giving out the bug's actual tracking number. This will not work when picking up and grabbing Travel Bugs.

 

Vrij vertaald: Een TB heeft een referentienummer en een tracking-nummer.

Het referentienummer (meestal TB....) is de veilige manier om te verwijzen naar een TB en staat op de logpagina van de TB.

Het trackingnummer (staat op het metalen plaatje, de eigenlijke TB die je in de cache aantreft) gebruik je - en mag je nooit in je logs vermelden !!! - om de TB te loggen; het daadwerkelijke verplaatsen van de TB van de ene cache naar de andere cache bijvoorbeeld.

 

Als je de pagina van je TB open hebt staan, dan heb je aan de linkerzijde het referentienummer en aan de rechterzijde het trackingnummer.

En inderdaad, zoals GeoVlinder al zei: alleen jij kan het trackingnummer zien als je de eigenaar van de TB bent!

 

Hopelijk heb je hier iets aan.

bewerkt door Team Beetle
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...