Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Is het mogelijk om een PQ van mijn bookmarx te maken?

Van mijn watchlist gaat wel, maar dat heb ik noou net niet nodig. En ik heb ook geen zin om van mijn bookmarkx eerst een watchlist te maken, dan wordt het weer zo'n zooitje.

Geplaatst (bewerkt)
http://www.geocaching.com/bookmarks/ Even goed lezen dan staat daar create pocket query.

Oooojh, wat erg.

Zit die daar en ik maar kijken bij de pq-building

Aanvullend vraagje;

Is het mogelijk om de notes die ik bij mijn bookmarx zie ook binnen GSAK te zien?

bewerkt door MacDD
Geplaatst
Is het mogelijk om de notes die ik bij mijn bookmarx zie ook binnen GSAK te zien?

Niet zonder meer, want die informatie wordt niet in de PQ van de Bookmarklist meegezonden.

Om de boel uit elkaar te houden kan je natuurlijk wel een aparte database voor elk van je BookmarklistPQ aanmaken. En je notitie in het notitie veld van een van de waypoints zetten - bijvoorbeeld in een dummy waypoint wat je daarvoor speciaal aanmaakt.

Geplaatst

Niet zonder meer, want die informatie wordt niet in de PQ van de Bookmarklist meegezonden.

Om de boel uit elkaar te houden kan je natuurlijk wel een aparte database voor elk van je BookmarklistPQ aanmaken. En je notitie in het notitie veld van een van de waypoints zetten - bijvoorbeeld in een dummy waypoint wat je daarvoor speciaal aanmaakt.

Ah, bedankt, ik hoopte dat er een heel eenvoudige manier was. Zal ook hier eens mee aan de slag gaan.

Geplaatst

Ah, bedankt, ik hoopte dat er een heel eenvoudige manier was. Zal ook hier eens mee aan de slag gaan.

ha, mijn verhaaltje klinkt dan denk ik moeilijker dan het is :-)

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...