Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Heb sinds vorig jaar juni de colorado 300. Op zich na veel stoeiwerk begin ik langzamerhand te wennen aan het gebruik van het apparaat hoewel ik niet het idee heb dat ik alles al ontdekt heb. (jammer van de gebruiksaanwijzing).

Mijn probleem is echter dat ik vind dat als je gebruik maakt van topo kaarten , in mijn geval NL en oostenrijk, dat kleinere wegen, paden en spoorlijnen slecht zijn te herkennen doordat de resolutie van de kaarten niet geheel overeen lijkt te komen met de resolutie van het beeldscherm.

Lijnen worden niet, amper of gebrokkeld weergegeven.

Heb ik iets verkeerd ingesteld staan of verwachte ik te veel van de topo kaarten. :thumbup:

groet Huub

bewerkt door Huubm
Geplaatst
Heb sinds vorig jaar juni de colorado 300. Op zich na veel stoeiwerk begin ik langzamerhand te wennen aan het gebruik van het apparaat hoewel ik niet het idee heb dat ik alles al ontdekt heb. (jammer van de gebruiksaanwijzing).

Mijn probleem is echter dat ik vind dat als je gebruik maakt van topo kaarten , in mijn geval NL en oostenrijk, dat kleinere wegen, paden en spoorlijnen slecht zijn te herkennen doordat de resolutie van de kaarten niet geheel overeen lijkt te komen met de resolutie van het beeldscherm.

Heb ik iets verkeerd ingesteld staan of verwachte ik te veel van de topo kaarten. :dribble:

groet Huub

Topo nl op de colorado 300 is hier vlijm scherp, zelfs na inzoom.

Geplaatst

Heb ik iets verkeerd ingesteld staan of verwachte ik te veel van de topo kaarten. :dribble:

groet Huub

Topo nl op de colorado 300 is hier vlijm scherp, zelfs na inzoom.

maar kun je ook de kleinste paden en spoorwegen goed onderscheiden?

Geplaatst

Ook bij ons is topo NL heel scherp. Zelfs de kleinste paden en spoorwegen zijn prima te zien.

Er is dus toch iets mis daar...

Geplaatst (bewerkt)

Kijk op je colorado even bij de instellingen >> Kaart >> Detail en kijk of de instelling op Meest staat?

Of kijk eens Hier

bewerkt door Markissimo
Geplaatst
Kijk op je colorado even bij de instellingen >> Kaart >> Detail en kijk of de instelling op Meest staat?

Of kijk eens Hier

Hee Markissimo dat is het!!

Het maakt nog wel wat uit nu. Ik had hem op normaal staan.

Tnx :beerchug:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...