Gast douwedabbert Geplaatst 16 oktober 2003 Geplaatst 16 oktober 2003 Ik reuze blij na 3 chaches al een kaboutercd topo 25 rd. Zelfs met geen kennis van alles heb ik kans gezien om beeld te krijgen......echter in een onbewaakt ogenblik heeft jr. zijn tanden er in gezet. Gevolg een onbruikbare eerste cd Is er een omruilgarantie van toepassing op deze cd of moet ik weer verder gaan zoeken (wat ik toch wel ga doen)
Kruimeldief Geplaatst 16 oktober 2003 Geplaatst 16 oktober 2003 Mijn god, geef dat kind dan ook te eten Of heb je jr. het schijfje laten aporteren? Trouwens, de CD's zijn ondergronds en kabouters ook. Men wordt wat huiverig als je zo rechtuit recht aan erover begint. Voor hetzelfde geld gooit BTW de admin je zo in de ban Over zulk soort zaken murmel je wat tussen de lijnen door en hoopt op een reactie van een ondergronder . Natuurlijk zijn er caches zat waar die dingen liggen, alleen nooit de caches waar je komt. Suc6 Kruimeldief My brother is a real lunatic. He thinks he's a dog! - How long has he been like that? Ever since he was a puppy.
Gast douwedabbert Geplaatst 16 oktober 2003 Geplaatst 16 oktober 2003 oeps...euh bedankt voor de waarschuwing Jr. gaat met pa op pad en krijgt dan wel eens te laat eten met alle gevolgen vandien.......
Kruimeldief Geplaatst 16 oktober 2003 Geplaatst 16 oktober 2003 Hmmm ken het probleem. Althans, denk het te kennen. Ik heb geen kleine kinderen meer maar ze zouden van mij alleen nog maar van McDonalds krijgen als ze met pa meegingen te cachen GRTZ Kruimeldief CD1 is onderweg werd mij toegefluisterd
Gast douwedabbert Geplaatst 17 oktober 2003 Geplaatst 17 oktober 2003 Weinig mac´s in de polders waar prof Y. Lucardi zijn chaches uitzet.... Misschien ook beter voor papa´s buikje een gelukkige Douwe die gauw een hapt op de gezondheid van alle kabouters van nederland e.o.
Aanbevolen berichten