Gast quadriga Geplaatst 14 oktober 2003 Geplaatst 14 oktober 2003 SInds dit voorjaar hebben wij de Magellan Sportrack Pro. Veel plezier maar lang niet altijd zo veel details. De bijbehorende CD-rom overstijgt het Sinterklaasbudget een beetje en dus vragen wij ons af of je van de detailkaarten echt veel plezier hebt? Wie gebruikt de CD-rom en kan zijn of haar ervaringen met ons delen?
gimli Geplaatst 15 oktober 2003 Geplaatst 15 oktober 2003 Ik neem aan dat ze je in een GOEDE winkel ook wel kunnen laten zien wat de winst is van de software T.0.V de standaardkaarten.. ik heb zelf een Garmin gps dus kan je niet helpen, zorry... Michiel
Gast Familie Vinders Geplaatst 15 oktober 2003 Geplaatst 15 oktober 2003 De mapsend cd's voor de Sportrak zijn ook "voor weinig" op marktplaats.nl te verkrijgen. Zoek op marktplaats maar eens op "mapsend" dan kom je ze wel tegen. Groeten, "Pa Vinders"
GeoDoc Geplaatst 15 oktober 2003 Geplaatst 15 oktober 2003 Bedoel je Mapsend Streets Europe misschien? Dit zijn tamelijk gedetailleerde straatkaarten van de meeste (dus niet alle!) landen van Europa. Veel mooier dan de standaard basemap van Europa. Het zijn echter geen echte topografische kaarten en voor zover ik weet zijn die er ook niet voor de Magellans, alleen van de USA.
RedRocks Geplaatst 15 oktober 2003 Geplaatst 15 oktober 2003 De Mapsend CDrom : Streets Europe is behoorlijk gedetailleerd en bevalt mij erg goed. Bij het cachen kun je tot op straatnivo de route volgen. In de natuur is dat niet zo, maar grotere paden staan er wel op. In Zweden was het fantasties: zelfs in de bossen kon ik zo mijn weg vinden/uitstippelen naar de cacheplaats. En met de Pro kun je lekker veel erin zetten. Ik geloof inderdaad dat op het marktplein wel eea. te vinden is. Anders kun je met mij contact opnemen. Ik heb overigens ook de Basemap worldwide. Peter@RedRocks
Aanbevolen berichten