Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

snap er nix van, maar net nog eens geprobeerd de drivers te instaleren en wat denk je?: geen probleem, ik heb nu eindelijk een usbkabeltje voor mijn etrex h, hoef ik niet meer iedere keer mijn pc op te starten om caches in de gpsr te laden en kan ik gewoon mijn laptop gebruiken.

Geplaatst
Enige tijd geleden ook een Etrex H op een USB poort aangesloten dmv een verloopsnoertje. Om het draaiend te krijgen heb ik een PCI naar USB controler (driver) geinstalleerd.

Volgens mij heb ikhet volgennde gedaan: Download de nieuwste drivers van http://www.windowsdriversupdate.com/driver...key=USB+Drivers. Nadat je deze geinstalleerd hebt je GPS met kabel aansluiten op de PC en dan de PCzelf laten zoeken naar de juiste driver.

Succes. :)

Frans

bij mij wordt er om een registration key gevraagd ???

Wat dacht je van een legale Windows versie :) Tegenwoordig wordt er steeds meer op gelet bij updates :(

Geplaatst (bewerkt)
Wat dacht je van een legale Windows versie Tegenwoordig wordt er steeds meer op gelet bij updates

Nix illegaals aan mijn windowsversie. Als ik jouw linkje volg en download wat er te downloaden valt kan ik alleen iets met een reg-key die mij bijna 10 dollar kost!

bewerkt door Marco de Klerk
Geplaatst

Ik heb een Etrex HCX en heb 2 kabels (die van het fototoestel past ook).

Ik heb feitelijk een kabeltje over.

Zoekie

Geplaatst

Bij dealextreme.com kijk je bij computer/hardware parts.

Daar vind je adapters USB naar serieel voor 2,99 dollar en gratis verzendkosten.

Misschien is dit wat er gezocht wordt .

Geplaatst
Ik heb een Etrex HCX en heb 2 kabels (die van het fototoestel past ook).

Ik heb feitelijk een kabeltje over.

Zoekie

Kabel PC - TomTom live is ook geschikt

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...