Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Vanmorgen kreeg ik bericht uit Duitsland dat er bij een kiosk in Aachen een boekje was afgegeven. Doordat wij loggen met een sticker waarop ons e-mail adres staat, waren wij de enige die te achterhalen waren voor de kiosk-eigenaar.

Na enig zoeken erachter gekomen om welke cache het ging, de eigenaar (Scaramanga) op de hoogte gesteld. Deze heeft het logboek opgehaald bij de kiosk en direct bij zijn cache aangegeven dat deze tijdelijk afwezig is (nu alleen mogelijk om virtueel te loggen).

Een idee dus om in het logboek als eigenaar van de cache je e-mail adres te vermelden. Mocht het logboek gevonden worden na een cacheroof is de kans groter dat er snel gereageerd wordt zodat er niet vergeefs naar de cache gezocht word.

Groetjes :ph34r:

Geplaatst

Dat vind ik nu hartstikke mooi Ruud. Het is altijd een goed idee om een aantal keren je emailadres achter te laten op enkele cache onderdelen. Je bent er namelijk toch ook verantwoordelijk voor. En wat ik al helemal goed vind is de actie die de kiosk-eigenaar heeft ondernomen. En dat voor een Duitser. Moet ik mijn beeld van onze oosterburen weer aanpassen :xmas:

Serieus, Dit vind ik in zijn geheel een mooie actie.

Enneh, gefeliciteert met je membership. Je bent geen verse gebruiker meer :ph34r:

GRTZ

Kruimeldief

Een nederlander, een duitser en een belg komen een café binnen, zegt de cafebaas: "Dit is toch geen grap, hè?"

Geplaatst
Enneh, gefeliciteert met je membership. Je bent geen verse gebruiker meer  :ph34r:

Dank je wel, ik zal der een paar ;) op nemen.

Moet ik mijn beeld van onze oosterbiuren weer aanpassen

Ze vallen best mee hoor, we hebben een tijdje geleden in België een paar caches gelijk met ze opgelopen en dat was best gezellig. Heb ze zelfs ook nog een lift :cry: gegeven.

Groetjes :xmas:

Ps. Hoop dat de Fee alweer opgeknapt is.

Marja wel in ieder geval want die geeft alweer instructies op wat ik tikken moet en heeft ook alweer cache inkopen gedaan. Kost weer de nodige Euro's :lol:

Geplaatst
Ze vallen best mee hoor, we hebben een tijdje geleden in België een paar caches gelijk met ze opgelopen en dat was best gezellig. Heb ze zelfs ook nog een lift  :ph34r: gegeven.

Nah, je moet zelf weten wat je doet, maar kom later niet aan met de vraag waarom ik je niet gewaarschuwd heb......

Heet attent vraagt de biermagnaat:

Ps. Hoop dat de Fee alweer opgeknapt is.

Nee hoor, het gaat niet echt tof met haar. Ze is al een aantal jaren ziek en de laatste tijd wordt het er niet echt beter op. maar goed, dat is niet verder voor het forum ;)

Biertjuh vervolgt blij verder:

Marja wel in ieder geval want die geeft alweer instructies op wat ik tikken moet en heeft ook alweer cache inkopen gedaan. Kost weer de nodige Euro's  :cry:

Tja, sommige vrouwen krabbelen snel weer op en nemen dan het roer weer over. Ben blij voor je. Als ze al weer op stap gaan en euro's gaan uitgeven voor goodies dan zit het voor het aankomene weekend wel weer snor daar :lol: Wacht eens... Jullie gaan naar La Belgique. Veel plezier.

GRTZ

Kruimeldief :xmas:De Wilde Woeste Cacher uut Drenthe.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...