baflobill Geplaatst 31 januari 2009 Geplaatst 31 januari 2009 Hallo, Ik weet niet of dit nu aan de update ligt of niet maar... Als ik nu een route maak door op verschillende plaatsen te klikken, dan zet hij overal een vlaggetje neer. Volgens mij deed hij dat vroeger niet. Het wordt zo vol zo op de kaart. Ik heb al gezocht of je het uit kunt zetten, maar ik kan het niet vinden. Iemand suggesties hoe ik hiervan af kan komen? Bedankt.
0 Lepman Geplaatst 31 januari 2009 Geplaatst 31 januari 2009 Volgens mij... Heeft de nieuwe mapsource het vlaggetje als standaard icoontje. Dat was eerst een pin toch? Bij voorkeuren-->waypoint kun je dat denk ik aanpassen naar het icoontje dat jij als standaard wilt.
0 baflobill Geplaatst 31 januari 2009 Auteur Geplaatst 31 januari 2009 Lepman, Bedankt voor je snelle reactie, maar dat is het niet. Bij voorkeuren kun je instellen welk symbool je op niet-kaartkenmerken wil hebben en of je dat symbool ook wilt gebruiken voor wel-kaartkenmerken. Ik heb daar even mee zitten spelen, maar de laatste optie lijkt niet goed te werken. Als ik op een weg klik komt er automatisch een vlaggetje. Als ik op een plaats klik een rondje. Ik heb nog even naar een printje van vroeger gekeken. Toen stond er een klein zwart blokje. Als ik dat bestand nu open, dat staat er een zwarte vlag, ondanks dat ik in de voorkeuren heb gezegd dat het een open vierkantje moet zijn. Zal wel (weer) een bug zijn. Hopelijk in de volgende release opgelost...
0 silkwood Geplaatst 31 januari 2009 Geplaatst 31 januari 2009 IK kom tot dezelfde conclusie dat het niet werkt conform verwachting. Zelfs de optionele op te geven prefix per waypoint wordt niet meegenomen.
Vraag
baflobill
Hallo,
Ik weet niet of dit nu aan de update ligt of niet maar...
Als ik nu een route maak door op verschillende plaatsen te klikken, dan zet hij overal een vlaggetje neer.
Volgens mij deed hij dat vroeger niet. Het wordt zo vol zo op de kaart.
Ik heb al gezocht of je het uit kunt zetten, maar ik kan het niet vinden.
Iemand suggesties hoe ik hiervan af kan komen?
Bedankt.
3 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten