Redhorses Geplaatst 30 januari 2009 Geplaatst 30 januari 2009 Hoi, ik moet een waypoint 20 graden noord projecteren en 160 meter ik heb een garmin legend waar dit mee kan maar nu de vraag als ik bij het waypoint aankom vanwaar af ik moet projecteren moet ik dan ook met de bovenkant van de GPS naar het noorden staan om die 20 graden uit te zetten of maakt dit niet uit graag een antwoord op deze misschien wat domme vraag
Huntertje Geplaatst 30 januari 2009 Geplaatst 30 januari 2009 (bewerkt) nee je kan gewoon vanuit het punt waar je moet projekteren , de graden en afstand invoeren en je gps geeft nieuwe coordinaten weer waar je dan heen moet. Dus zorg dat je een waypoint hebt op de peil/ projekteer plek. Voer de gegevens in en klaar. 30 januari 2009 bewerkt door Huntertje
amyenemiel Geplaatst 30 januari 2009 Geplaatst 30 januari 2009 Volgens mij moet je er met een legend ook rekening mee houden dat je alleen kan peilen op 10m nauwkeurig. Dat is met 160 m uiteraard geen probleem maar met andere peilingen wel iets om rekening mee te houden. ps: domme vragen bestaan niet.
Redhorses Geplaatst 30 januari 2009 Auteur Geplaatst 30 januari 2009 nee je kan gewoon vanuit het punt waar je moet projekteren , de graden en afstand invoeren en je gps geeft nieuwe coordinaten weer waar je dan heen moet. Dus zorg dat je een waypoint hebt op de peil/ projekteer plek. Voer de gegevens in en klaar. bedankt voor je antwoord op de peil/projecteerplek is de plaats waar vanuit ik moet projecteren toch gr
Redhorses Geplaatst 30 januari 2009 Auteur Geplaatst 30 januari 2009 Volgens mij moet je er met een legend ook rekening mee houden dat je alleen kan peilen op 10m nauwkeurig. Dat is met 160 m uiteraard geen probleem maar met andere peilingen wel iets om rekening mee te houden. ps: domme vragen bestaan niet. bedankt, je boedoeld voor grotere afstanden - 10meter in te voeren zeker gr
Huntertje Geplaatst 30 januari 2009 Geplaatst 30 januari 2009 nee je kan gewoon vanuit het punt waar je moet projekteren , de graden en afstand invoeren en je gps geeft nieuwe coordinaten weer waar je dan heen moet. Dus zorg dat je een waypoint hebt op de peil/ projekteer plek. Voer de gegevens in en klaar. bedankt voor je antwoord op de peil/projecteerplek is de plaats waar vanuit ik moet projecteren toch gr ja
amyenemiel Geplaatst 30 januari 2009 Geplaatst 30 januari 2009 Volgens mij moet je er met een legend ook rekening mee houden dat je alleen kan peilen op 10m nauwkeurig. Dat is met 160 m uiteraard geen probleem maar met andere peilingen wel iets om rekening mee te houden. ps: domme vragen bestaan niet. bedankt, je boedoeld voor grotere afstanden - 10meter in te voeren zeker gr Hoeft niet. Stel je peiling moet 165m zijn. Dan kun je dat niet invoeren. Maak er dan bijv. 160 van en hou er rekening mee dat het nieuwe waypoint eigenlijk 5m verder ligt.
Aanbevolen berichten