Zeldenrust Geplaatst 21 januari 2009 Geplaatst 21 januari 2009 Ik heb gpsVP op mijn PDA mioP550 geinstaleerd, maar voor zo ver ik weet heb ik geen gps-signaal. Ik heb de settings al wel aangepast, maar het lijkt niet te helpen. Iemand een idee?
Zeldenrust Geplaatst 24 januari 2009 Auteur Geplaatst 24 januari 2009 (bewerkt) Bovenstaande vraag had ik gesteld, maar tot nu tot nog geen reactie gehad. Heeft niemand ervaring met dit probleem? 24 januari 2009 bewerkt door Zeldenrust
nl1ede Geplaatst 24 januari 2009 Geplaatst 24 januari 2009 Hier gaat het dus over... Het ziet er wel grappig uit. leuk om is te proberen. Later als ik ff meer tijd heb zal ik er ook is mee gaan stoeien.
Zeldenrust Geplaatst 7 februari 2009 Auteur Geplaatst 7 februari 2009 Het is me gelukt. Ik las op een ander forum-bericht dat iemand "gps splitter" gebruikte. Ik kreeg toen de ingeving dat dit weleens de oplossing van mijn probleem kon zien. Nadat ik dit progamma op mijn PPC hat geinstaleend, kon gpsVP wel contact krijgen met mijn GPS. Ik ben heel blij, wat dit programma vind ik er heel mooi uitzien. Nu testen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden