hans budel Geplaatst 21 december 2008 Geplaatst 21 december 2008 Hallo, Ik heb een etrex legend hcx met een geheugenkaartje van 2gb. Ik heb er topo nederland opgezet en topo belgie. alles prima. als ik er nu nog iets bij zet, b.v de fietskaart nederland dan heb ik alleen de fietskaart er nog op staan. de topo nederland en belgie worden dan verwijderd. Hoe kan dat? Hopelijk kan iemand mij helpen groetjes Hans
ZaNaBoZa Geplaatst 21 december 2008 Geplaatst 21 december 2008 Als je een kaart naar je GPS stuurt, worden de oude kaarten inderdaad overschreven. Je dient alle kaarten die je op je GPS wilt hebben in één keer naar je GPS te sturen. Selecteer in Mapsource alle kaarten die je op je GPS wilt laden. Bv Topo NL, Topo BE & fietskaart NL. Zend deze kaarten dan naar je GPS.
hans budel Geplaatst 21 december 2008 Auteur Geplaatst 21 december 2008 Bedankt!!! Nu werkt het . groetjes Hans
hakkie123 Geplaatst 21 december 2008 Geplaatst 21 december 2008 Bedankt!!! Nu werkt het . groetjes Hans Is bij jullie de achtergrondkleur van Topo Ned. ook geel en van Topo belux wit.
Team 53° Noord Geplaatst 21 december 2008 Geplaatst 21 december 2008 Topo belux zou ik niet weten, maar kijk eens op Deze site. De kleuren die je dan krijgt zijn (vind ik) veel duidelijker dan de orginele kleuren van Topo NL. Installeren is een "stukje taart".
handleiding Geplaatst 2 september 2009 Geplaatst 2 september 2009 wie weet of met de nieuwe firmware je meerdere gmappsupp.img files kan aanmaken de colorado kan je diverse kaarten maken en eigen namen geven hij kijkt alleen naar de extensie nu de Etrex Legend en Vista nieuwe firmware hebben zou dit nu ooik mogelijk zijn???
Aanbevolen berichten