Spring naar bijdragen

Reactie op gesloten draadje


Biertjuh

Aanbevolen berichten

Een draadje wordt gesloten waarna de gewone sterveling geen bericht meer kan plaatsen.

Nu hebben we hier een draadje dat gisteren, 11 dec. om 14:51 uur gesloten is door Twin Peaks, zie bericht #55.

De rede die hier opgegeven werd, "het antwoord is al in bericht #5 gegeven" vind ik erg makkelijk, waarom de topic dan niet na dit bericht gesloten?

Maar goed, we hebben het er maar mee te doen.

Wat kenschetst mijn verbazing, er volgt vandaag een bericht #56 en zelfs #57 van een administrator, hij kan gewoon door blijven posten.

Mijns inziens was het netjes geweest om het draadje van slot te halen zodat er op deze berichten gereageerd zou kunnen worden.

 

Ik wil hier duidelijk stellen dat ik dit draadje puur als voorbeeld heb aangehaald en me inhoudelijk van ieder commentaar onthoudt.

Ruud :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Tja, moderator zijn heeft zo z'n voordelen op het forum :crybaby:

En administrator zijn al helemaal.

Als je eens wist wat wij allemaal mogen! :thumbup:

 

Even zonder gekheid. Als je vind dat een moderator iets doet wat niet volgens de regels is of waar je het zelf niet mee eens bent, kun je het beste contact opnemen met de desbetreffende moderator.

Als je er niet uitkomt kun je contact opnemen met de administrator.

En als je er dan nog geen tevreden gevoel bij hebt, staat in de forumregels wat je daarna nog kunt doen.

 

Om te voorkomen dat het in dit draadje een discussie wordt over personen/moderators zal ik het sluiten met het dringende verzoek zulke zaken 1 op 1 te bespreken :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...