Team Spijk Geplaatst 22 november 2008 Share Geplaatst 22 november 2008 Ik wil graag een activatiecode aanvragen, maar dat wil niet lukken; mijn nickname is onbekend. Het advies is te mailen naar dhz@geoenzenz, maar daar krijg ik geen reactie op. Kan iemand mij vertellen wat nu te doen? Groet, Brenda Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zugführer Geplaatst 22 november 2008 Share Geplaatst 22 november 2008 Hier iemand met hetzelfde probleem... heb maanden geleden al eens een activatiecode aangevraagd, maar ook mijn nickname was onbekend op geocaching.nl, ook geen reactie gehad op de mail die ik daarna heb gestuurd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smeule Geplaatst 22 november 2008 Share Geplaatst 22 november 2008 Het hele systeem van gc.nl ligt momenteel plat, dit zal binnen enkele weken weer werken. Misschien kunnen ze het met de hand regelen, ik zou dan even een ticket aanmaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden