esjalo Geplaatst 8 november 2008 Share Geplaatst 8 november 2008 Hoi, Vanavond is het zover, het 4e WWFM, maar voor het eerst in Kampen. Ik ben benieuwd wat alle bezoekers gaan doen. Ben je al in Kampen, cache je dan daar nog wat? Of ga je alleen het event bezoeken? Laat het maar weten. Esther. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Veldvors Geplaatst 8 november 2008 Share Geplaatst 8 november 2008 Hoi, Vanavond is het zover, het 4e WWFM, maar voor het eerst in Kampen. Ik ben benieuwd wat alle bezoekers gaan doen. Ben je al in Kampen, cache je dan daar nog wat? Of ga je alleen het event bezoeken? Laat het maar weten. Esther. Ik twijfel nog of ik vooraf een cache meepik..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr.Atari Geplaatst 8 november 2008 Share Geplaatst 8 november 2008 Ik kijk nu net ff online of er nog wat caches in de buurt op te pikken zijn... Toen werd mijn aandacht getrokken door deze topic.... Ik ga nu dan toch maar even kijken of er in de buurt van Kampen nog wat te cachen valt. Tot vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
esjalo Geplaatst 8 november 2008 Auteur Share Geplaatst 8 november 2008 Genoeg te cachen rondom Kampen. Kijk eens bij de serie eendjes, de IJsseldelta, het TB hotel, serie Disney, Down Under (vergt wel heel veel puzzeltijd), stadspark (kort mulit), wie is er bang voor de tandarts. Succes ermee en tot vanavond. Esther. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 8 november 2008 Share Geplaatst 8 november 2008 ik hoop iedergeval "stadsparken " te vinden, en daarvoor speciaal hulptroepen ingeschakeld, die elke cache vind die ik niet kan vinden Barny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Voortrekkers Geplaatst 8 november 2008 Share Geplaatst 8 november 2008 Ach, d'r valt altijd wel wat te regelen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
esjalo Geplaatst 8 november 2008 Auteur Share Geplaatst 8 november 2008 Barney, Waar parkeer jij je bus??? Dan kan ik ook weer een puntje scoren. Esther. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Voortrekkers Geplaatst 8 november 2008 Share Geplaatst 8 november 2008 Nou, 't liefst zonder een stap te verzetten om te kunnen loggen... Komen net van het 'terrein' af. Boel staat min of meer gereed. Iedereen die komt, tot over een anderhalf uur! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden