Spring naar bijdragen

probleempje met de .com site (bug?)


Jaap & Sem

Aanbevolen berichten

Sinds de introductie van de nieuwe .com site heb ik regelmatig (=bijna, maar net niet, altijd) een probleem met het downloaden van .loc files. Als ik op de "Download Waypoint File (*.loc)" link klik krijg ik steevast een pagina getiteld "Downloading GPX/LOC Files" met een drie stappen plan. Hoewel stap 3 mij verteld dat: "From now on if you're logged in you'll be able to click to download waypoints from the search pages and the waypoint details on the web site." en stap 1 vermeld dat: "You have already read and accepted the license agreement." lukt het mij niet om hier doorheen te breken. Ik bèn ingelogd, cookies zijn enabled, Internet security staat op medium, en toch krijg ik iedere keer weer die pagina. Het enige wat soms helpt is (herhaald) uitloggen en weer opnieuw inloggen.

Is er iets wat ik niet begrijp of verkeerd doe of hebben meer mensen dit probleem?

 

PS.

zojuist gebeurde het zelfde toen ik een logje wilde schrijven bij de cache van vanmiddag. Pas na uit- en weer opnieuw in-loggen lukte dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Heb ik ook problemen mee.

Als ik op b.v. de cachepagina van the old days het .loc file wil downloaden krijg ik een error pagina. maar ook het uploaden van .loc files naar mijn eigen paginas lukt niet meer.

Als iemand een verklaring of misschien wel een oplossing heeft hoor ik het graag

 

groeten, René

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...