Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik zit even met het volgende... Bij een kennis heb ik gezien dat zij als er een cache in staat ook het echte symbooltje daarvan heeft. Dus een groen doosje, geel doosje, etc. Kan ik dit bij mijn Vista Hcx ook krijgen? En als ik dit kan krijgen hoe moet ik dit dan doen?

Alvast bedankt!

Geplaatst (bewerkt)

Ik heb ook een vista hcx en als ik caches download via de computer hebben ze een schatkistje dat open gaat als ik found aangeef. Vandaag ontdekt ;) dat ik ook als ik handmatig een coordinaat erin zet via "mark" zelf het tekentje aan kan geven. Ga naar mark waypoint, links boven staat een teken, selecteer dit en dus op het kleine knopje. Dan zie je allerlei tekentjes. Nav jouw vraag zie ik nu ook dat er verschillende kleuren doosjes zijn. Weet niet of die ook open kunnen.

bewerkt door Dr-D
Geplaatst

Ik heb dat ook net zitten lezen maar dat gaat over eigen icoontjes erin zetten, of niet? In de vista hcx zitten al heel veel icoontjes. Daar kan ik wel even mee vooruit.

Geplaatst

Klopt, maar standaard zitten er niet de symbooltjes in voor een Traditional, een Multi, etc. Als je het handig/leuk vindt om die in je WP-lijst in je GPS te zien, dan is Xaa's verhaal een prima handleiding om dit snel te regelen. Als je liever een vlag, kerk, of schatkist ziet, ook goed natuurlijk ;)

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...