De Roode Loper Geplaatst 9 oktober 2008 Share Geplaatst 9 oktober 2008 @ roode loper maak dan een linkje naar die andere vragenipv weghalen It's simple dan maak je vrienden ...... ik haal niks weg ......... Ik kan geen antwoorden van een ander weghalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan en Jany Geplaatst 9 oktober 2008 Share Geplaatst 9 oktober 2008 heb het probleem onder ogen gezien snap nu het probleem komt omdat je door klikt vanaf de mainpage dan zie je de andere niet Sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 9 oktober 2008 Share Geplaatst 9 oktober 2008 heb het probleem onder ogen geziensnap nu het probleem komt omdat je door klikt vanaf de mainpage dan zie je de andere niet Sorry Geeft niet, maar toen ik de pc aanzette en op nieuwe berichten klikte zag ik het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Woezel & Pip Geplaatst 10 oktober 2008 Auteur Share Geplaatst 10 oktober 2008 Deze vraag (slecht ééntje) stelde ik vanaf mijn werk, alwaar ik elke keer weer een mislukte plaatsing kreeg. Vandaar dat ik het blééf proberen. Ondanks dat ik steeds als reactie kreeg dat het plaatsen niet lukte, zijn de aanvragen dus tóch gehonoreerd.... Daarom dus vele malen dezelfde vraagplaatsing. Excuses voor de overlast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Woezel & Pip Geplaatst 10 oktober 2008 Auteur Share Geplaatst 10 oktober 2008 Langzaam, Larinagu, Roode Loper en team Minouschka, bedankt voor de reacties . Ik dacht echt alles op de pagina bekeken te hebben, toch linksonder over het hoofd gezien. Nu kan er uitgezocht worden welke wandelingen er gaan plaatsvinden Wat mij betreft kan dit draadje gesloten worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 10 oktober 2008 Share Geplaatst 10 oktober 2008 Deze vraag (slecht ééntje) stelde ik vanaf mijn werk, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Woezel & Pip Geplaatst 10 oktober 2008 Auteur Share Geplaatst 10 oktober 2008 Je moet toch wát doen om de tijd door te komen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BY Angels Geplaatst 10 oktober 2008 Share Geplaatst 10 oktober 2008 op verzoek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten