Spring naar bijdragen

Waypoint naam is tevens code naam geworden bij update pocket queries


marcelklim

Aanbevolen berichten

Bij het opnieuw instellen van de mogelijkheden om de pocket queries geautomatiseerd in te lezen via mijn email (wat ook gelukt is) zijn opeens alle Waypoint namen gewijzigd in de Code van de cache. In dit geval is de Code vb. GC19D6a tevens de Waypoint naam (had Casje moeten zijn). Bij de Founds blijft echter de waypoint naam ook de waypoint naam. Deze worden dus niet aangepast. Heeft iemand een idee

wat er fout gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Bij het opnieuw instellen van de mogelijkheden om de pocket queries geautomatiseerd in te lezen via mijn email (wat ook gelukt is) zijn opeens alle Waypoint namen gewijzigd in de Code van de cache. In dit geval is de Code vb. GC19D6a tevens de Waypoint naam (had Casje moeten zijn). Bij de Founds blijft echter de waypoint naam ook de waypoint naam. Deze worden dus niet aangepast. Heeft iemand een idee

wat er fout gaat.

Wat gebeurd er als je in het menu 'Database' voor 'Repair/Defrag' kiest?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas gebeurd er dan niets
En als je gewoon een gpx file download van een cachepagina en inleest (in een nieuwe, lege database?)

 

 

 

Ik heb dit gedaan en dan toont hij wel weer alle namen, hoe kan dit nu? Ik wil graag in mijn oorspronkelijke database dit voor elkaar maken, of moet in deze database verwijderen en een nieuwe database opstarten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat er mis is gegaan valt zo niet te zeggen.

 

Als je regelmatig een backup maakt zoals GSAK voorstelt bij het afsluiten kan je nu via File Restore de laatste backup terugzetten. Hopelijk heb je dan de meeste gegevens weer voorhanden.

 

Als je de huidige database eerst een andere naam geeft, raak je niets kwijt :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas gebeurd er dan niets
En als je gewoon een gpx file download van een cachepagina en inleest (in een nieuwe, lege database?)

 

 

 

Ik heb dit gedaan en dan toont hij wel weer alle namen, hoe kan dit nu? Ik wil graag in mijn oorspronkelijke database dit voor elkaar maken, of moet in deze database verwijderen en een nieuwe database opstarten?

 

 

Nog vreemder, als ik alle pocket queries nu weer inlaadt dan verwijdert hij opnieuw alle waypoint namen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas gebeurd er dan niets
En als je gewoon een gpx file download van een cachepagina en inleest (in een nieuwe, lege database?)

Ik heb dit gedaan en dan toont hij wel weer alle namen, hoe kan dit nu? Ik wil graag in mijn oorspronkelijke database dit voor elkaar maken, of moet in deze database verwijderen en een nieuwe database opstarten?

Nog vreemder, als ik alle pocket queries nu weer inlaadt dan verwijdert hij opnieuw alle waypoint namen

Hoe lees je ze eigenlijk in, via menu File en dan Getmail?

En wat gebeurd als je je pocket query in een nieuwe, lege database inlaad?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat er mis is gegaan valt zo niet te zeggen.

 

Als je regelmatig een backup maakt zoals GSAK voorstelt bij het afsluiten kan je nu via File Restore de laatste backup terugzetten. Hopelijk heb je dan de meeste gegevens weer voorhanden.

 

Als je de huidige database eerst een andere naam geeft, raak je niets kwijt :-)

 

 

Inmiddels ben ik erachter wat hier de veroorzaker is. Ik krijg mijn pocket Queries als zip file en zet deze dan ook in een bepaalde directory. Ik heb tevens verleden week een bestand binnengehaald via geocaching.nl om de Geo d'Or bestanden binnen te halen. Als ik dit bestand nu binnenhaal in Gsak zijn alle namen van de waypoints weg. Dit speciale bestand dien ik via een macro binnen te halen zoals op de site ook al aangegeven. Dacht echter handig te zijn om dit Geo dÓr bestandje in dezelfde directory te plaatsen als de Pocket Queries.

 

Bedankt voor de hulp

 

P.S Voor mij onduidelijk omdat ik geheel nieuw ben, hoe sluit ik dit topic af en hoe krijg ik afbeeldingen in de topic, als ik afbeeldingen druk dan moet ik een link opgeven, maar heb niet de mogelijkheid om

een afbeelding op mijn computer te selecteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...