bali8183 Geplaatst 28 september 2008 Geplaatst 28 september 2008 Vandaag kwamen wij de optie Peil en Ga tegen bij een cache die wij wilden bezoeken. Deze optie was ons nog niet bekend en hebben de cache ook niet kunnen vinden. Wij gebruiken Windows Mobile met GPS Tuner. Is er een mogelijkheid om deze functie te gebruiken of activeren met GPS Tuner of een ander goed alternatief onder Windows Mobile? Misschien is dit ook te doen zonder deze optie, is daar een oplossing voor? De peil opdracht die we tegen kwamen: 154 ° true - afstand = 460 meter We kregen dit niet omgezet naar een gevonden cache. Groet, Bali8183
Team Noorderlingen Geplaatst 28 september 2008 Geplaatst 28 september 2008 (bewerkt) Vandaag kwamen wij de optie Peil en Ga tegen bij een cache die wij wilden bezoeken. Deze optie was ons nog niet bekend en hebben de cache ook niet kunnen vinden. Wij gebruiken Windows Mobile met GPS Tuner. Is er een mogelijkheid om deze functie te gebruiken of activeren met GPS Tuner of een ander goed alternatief onder Windows Mobile? Misschien is dit ook te doen zonder deze optie, is daar een oplossing voor? De peil opdracht die we tegen kwamen: 154 ° true - afstand = 460 meter We kregen dit niet omgezet naar een gevonden cache. Groet, Bali8183 Heb zelf een tijdje met GPS Tuner gewerkt, maar nooit uitgevonden hoe je waypoints moet projecteren met dit programmaatje. Ik heb dit toen opgelost door met een ouderwets handkompasje de richting te nemen en dan 'passen' te tellen. Aye aye, you lazy landlubber.... zoals de piraten deden zegmaar Maar goed, bij de door mij bezochte caches waren de afstanden wat korter. Met passen tellen is 460 meter wel wat lastiger om nauwkeurig uit te komen. Succes, Patrick 28 september 2008 bewerkt door Team Noorderlingen
Team Noorderlingen Geplaatst 28 september 2008 Geplaatst 28 september 2008 Ow, zoals in mijn eerdere postje vermeldt, kan GPS Tuner het zelf niet, maar je kan wel via een aparte Geocaching Tool (link) de nieuwe coordinaat 'berekenen' en vervolgens weer in GPS Tuner invoeren. Gebruik zelf een echte GPS tegenwoordig, maar had ergens nog over dit tooltje gelezen.
Bruintje Geplaatst 28 september 2008 Geplaatst 28 september 2008 Hallo, Wij gebruiken onze PDA met GPS tuner als reserve, ik heb nog even gekeken, maar volgens mij kan je er niet mee projecteren. Groeten, Bruintje.
bali8183 Geplaatst 28 september 2008 Auteur Geplaatst 28 september 2008 Ow, zoals in mijn eerdere postje vermeldt, kan GPS Tuner het zelf niet, maar je kan wel via een aparte Geocaching Tool (link) de nieuwe coordinaat 'berekenen' en vervolgens weer in GPS Tuner invoeren. Gebruik zelf een echte GPS tegenwoordig, maar had ergens nog over dit tooltje gelezen. Beste Patrick, Wij hebben meteen dit programmaatje gedownload. Het ziet er allemaal veelbelovend uit. Volgende keer meteen proberen. Groetjes Bali8183
bali8183 Geplaatst 29 september 2008 Auteur Geplaatst 29 september 2008 Ow, zoals in mijn eerdere postje vermeldt, kan GPS Tuner het zelf niet, maar je kan wel via een aparte Geocaching Tool (link) de nieuwe coordinaat 'berekenen' en vervolgens weer in GPS Tuner invoeren. Gebruik zelf een echte GPS tegenwoordig, maar had ergens nog over dit tooltje gelezen. Het is gelukt hoor! Dankjewel nogmaals!
Aanbevolen berichten