Spring naar bijdragen
  • 0

City Navigator of Metroguide

Vraag

Geplaatst

Hallo,

Wie kan mij zeggen wat het verschil is tussen City-Navigator Europe of Metroguide Europe

bedankt

clem

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

Ze gebruiken dezelfde data, maar CN heeft nog data aan boord om op de SP3 (of V, maar daarvoor is City Select) te kunnen autorouten. Heb je geen SP3, gebruik dan MG.

• 0
Geplaatst

Beste Elsinga,

Bedankt voor uw reactie en het gaat inderdaad over de streetpilot III.

Ik heb deze net aangekocht en ben zeer tevreden.

P.S. Ben ook naar jouw site gaan kijken en moet zeggen uit de kunst.

groetjes,

Clem

• 0
Geplaatst

Bij de SP3 zitten als het goed is de City Navigator CD's, compleet mt unlock code voor heel Europa. Dus waarom zou je dan wat anders willen? Voor Europa is er geen beter kaartmateriaal dan dat... tenzij je voor zelfgemaakte kaarten wilt kiezen (maar da's meer voor ongedekte gebieden).

Heb je de SP3 gekocht zonder City Navigator, dan hoop ik dat je niet teveel hebt betaald... want de Euro City Navigator is niet los te koop in Europa VZIW.

• 0
Geplaatst

Hallo,

Neen ik heb SP III met de citynavigator Europ CD en zelfs de update 5.0 , nu plan ik een rit naar Frankrijk (Pas deCalais) en daar vind ik geen detail van straten, daarom dacht ik dat de Metroguide meer detail zo geven vandaar.

Ik begin alles reeds goed onder de knie te krijgen, het is een prachtig toestel.

groetjes

clem

• 0
Geplaatst

Huh? Ik heb met City Select 5.0 (dezelfde data als CN5) wel straatdetail in Calais en omgeving. Dan doe je iets fout denk ik...

Overigens: er zijn geen Garmin kaarten met beter detail dan CN/CS/MG 5 op dit moment.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...