Spring naar bijdragen

Waypoints terug naar nul zetten; Hoe doe ik dat?

Aanbevolen berichten

Geplaatst

:0

ik heb een garmin etrex

ik heb al de waypoints,routes ,enz... gedeleted

Ik zou graag hebben dat mijn nieuwe waypoints nu terug met nummer 1 ,2 ... zouden beginnen (als ik nu een nieuwe waypoint markeer krijgt hij nummer 49 of volgende)

Hoe kan ik dat berijken?

Dank-u voor uw antwoord

Geplaatst

Even uit m'n hoofd (want ik ga het niet nog eens uitproberen  :blush: ):

als je iets van 'delete all waypoints' kiest dan zou het goed moeten gaan. Dat heb ik namelijk ook eens gedaan en de nummering begon weer bij 1.

Uit jouw verhaal denk ik dat je ze stuk voor stuk hebt verwijderd. Misschien is dat de oorzaak? Ik bedoel, dat hij misschien bij delete ALL pas begrijpt dat hij weer van voren af aan kan beginnen.

Overigens als je een waypoint direct een naam geeft dan wordt het nummer niet als 'bezet' genoteerd.

Het gelijk een naam geven kan ik je wel aanraden. Als je namelijk op een gegeven moment veeeeeel waypoints in je GPS hebt zitten weet je soms niet meer wat zo'n stom nummertje nou is! (Da's mijn ervaring tenminste. Tegenwoordig: gelijk een zinnige naam.)

Walter.

Geplaatst

:blush:

duizend keren bedankt

Het klopt:ik ben terug op nummer een!!

zeggen dat ik al zo lang zit te vloeken om het te bekomen...

nog eens bedankt  :blush:

Gast 115-1015176319
Geplaatst

Het kan eenvoudiger. "Mark" een (willekeurig) waypoint. Geef deze de naam 001 en druk op ok. De teller begint nu bij de volgende bij 002 en telt zo weer verder.  Om hem weer op één te krijgen het trukje gewoon herhalen.

• 2 weeks later...
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...