gpsgek Geplaatst 15 september 2008 Geplaatst 15 september 2008 Beste mensen, Hoe haal ik die ongelofelijk irritante "Geocaching Forum Group Message" weg? Er staat onder "Welcome Message", maar het is mij een bron van ergernis. Als ik op het minnetje druk minimaliseert het blokje, maar de volgende keer dat ik het forum bezoek staat hij er weer... Alvast bedankt voor de hulp Grtz, Martijn
gpsgek Geplaatst 15 september 2008 Auteur Geplaatst 15 september 2008 Advies: erger je aan iets anders.... Hmmm... Weet niet of dat helpt hoor...
Mars Express Geplaatst 15 september 2008 Geplaatst 15 september 2008 Beste mensen, Hoe haal ik die ongelofelijk irritante "Geocaching Forum Group Message" weg? Er staat onder "Welcome Message", maar het is mij een bron van ergernis. Als ik op het minnetje druk minimaliseert het blokje, maar de volgende keer dat ik het forum bezoek staat hij er weer... Alvast bedankt voor de hulp Grtz, Martijn Nou inderdaad, weg dat ding!
Geoman Geplaatst 15 september 2008 Geplaatst 15 september 2008 Is nu alleen nog zichtbaar op de indexpagina van het forum. Nu, ook qua kleur, minder dominant.
De Roode Loper Geplaatst 15 september 2008 Geplaatst 15 september 2008 Is nu alleen nog zichtbaar op de indexpagina van het forum.Nu, ook qua kleur, minder dominant.
Mars Express Geplaatst 15 september 2008 Geplaatst 15 september 2008 Is nu alleen nog zichtbaar op de indexpagina van het forum.Nu, ook qua kleur, minder dominant. Thanks!
gpsgek Geplaatst 15 september 2008 Auteur Geplaatst 15 september 2008 (bewerkt) Is nu alleen nog zichtbaar op de indexpagina van het forum.Nu, ook qua kleur, minder dominant. Geoman, je bent een HELD! Mijn scrollvinger is je dankbaar 15 september 2008 bewerkt door gpsgek
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden