Spring naar bijdragen

gsak en macro voor POI


doppie

Aanbevolen berichten

Ik ben bezig om met GSAK via de macro 60csxpoi , van een cachepagina meer info naar mijn gps te krijgen. De macro werkt naar behoren, de poiloader van garmin geeft aan dat er bv 388 punten naar mijn gps gestuurd zijn.

Kijk ik echter in gps (garmin gpsmap60cx) dan zijn er maar 50 weergegeven. (in Eigen nuttige punten)

Hoe en waar kan ik dit aanpassen? want welke query ik ook stuur, telkens kan ik er maar 50 zien.

bewerkt door doppie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik ben bezig om met GSAK via de macro 60csxpoi , van een cachepagina meer info naar mijn gps te krijgen. De macro werkt naar behoren, de poiloader van garmin geeft aan dat er bv 388 punten naar mijn gps gestuurd zijn.

Kijk ik echter in gps (garmin gpsmap60cx) dan zijn er maar 50 weergegeven. (in Eigen nuttige punten)

Hoe en waar kan ik dit aanpassen? want welke query ik ook stuur, telkens kan ik er maar 50 zien.

heb je hier wat aan?:

8. I press 'find' to look for the nearest waypoints but found fewer than I expected (or none). What's up with that?

 

When you search for nearest waypoints, it will display the nearest of 50 waypoints or about a hundred miles, whichever is least. So if all your waypoints are far away, it's likely that none will show. Change the search type to 'find by name' and all will be displayed.

van hier: http://www.gpsfaqs.org/faqs/garmin/xseries.../waypoints.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dank voor de info, hier ben ik verder mee gekomen. Er zijn er idd maar 50 zichtbaar, maar afhankelijk van waar je je in het veld bevind zijn het dus de dichtsbijzijnde die zichtbaar zijn. En eigenlijk is dat met de ander poi's die al in de gps zitten. (zoals winkels/horeca/benzinepompen ect) ook zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...