ciara33 Geplaatst 9 augustus 2008 Geplaatst 9 augustus 2008 Via deze Link kun je de engelse handleiding downloaden. Op pagina 10 van de PDF (pagina 2 volgens de bladzijdenummering in het originele boekje) staat e.e.a. beschreven. Zoals je hier ook ziet kun je kiezen tussen 2 weergavemogelijkheden van het satelietscherm. Zelf gebruikte ik altijd de weergave met de cirkels en de signaalsterkte van de satelieten. Lees ook even pagina 40 van de PDF (of 32 v.h. boekje) betreft de GPS mode, misschien staat de ontvanger gewoon uit ? Ik hoop voor je dat je hiermee wel succesvol bent, voor ons was de Geko altijd een fijne GPS. Groeten Ingeborg.
Aafke63 Geplaatst 9 augustus 2008 Auteur Geplaatst 9 augustus 2008 Via deze Link kun je de engelse handleiding downloaden. Op pagina 10 van de PDF (pagina 2 volgens de bladzijdenummering in het originele boekje) staat e.e.a. beschreven. Zoals je hier ook ziet kun je kiezen tussen 2 weergavemogelijkheden van het satelietscherm. Zelf gebruikte ik altijd de weergave met de cirkels en de signaalsterkte van de satelieten. Lees ook even pagina 40 van de PDF (of 32 v.h. boekje) betreft de GPS mode, misschien staat de ontvanger gewoon uit ? Ik hoop voor je dat je hiermee wel succesvol bent, voor ons was de Geko altijd een fijne GPS. Groeten Ingeborg. IK heb de Engelse handleiding erbij (de Nederlandse trouwens ook). Ik ga even daarmee aan de slag. Er zijn kennelijk nog heel wat functies waarvan ik het bestaan niet weet.
Aanbevolen berichten