Siberhusky Geplaatst 16 juli 2008 Geplaatst 16 juli 2008 Beste mede-Geocachers, Is er iemand die mij kan vertellen of de Nederlandse Reviewers misschien aan hun (welverdiende) vakantie begonnen zijn? Ik heb geprobeerd om ze via een aantal kanalen te bereiken maar krijg geen reacties terug . Ik heb het forum afgestruind of er misschien ergens een berichtje van afwezigheid staat maar niets kunnen vinden. Ik kan me voorstellen dat de betreffende mensen het druk hebben en dat ze niet binnen een dag kunnen reageren op vragen van mijn zijde maar als dit een week gaat duren vraag ik me toch af of er iets anders aan de hand is. Ik hoop dat iemand mij meer informatie kan geven Alvast bedankt, Siberhusky
mlvdburg Geplaatst 16 juli 2008 Geplaatst 16 juli 2008 Ik zie dat je het forum hebt afgezocht. Maar dan had je echt wel dit draadje gevonden
MRmcb Geplaatst 16 juli 2008 Geplaatst 16 juli 2008 Echter wordt daar ook niet te veel gezegd. Ook Kruimel heeft hier (nog) niet gereageerd. Zelf vakantie over een week, misschien nog een nieuwe doen voor die tijd Grtz.
zitawalk Geplaatst 16 juli 2008 Geplaatst 16 juli 2008 Ook Kruimel heeft hier (nog) niet gereageerd. Waarschijnlijk omdat hij met vakantie is
Juttertjes Geplaatst 16 juli 2008 Geplaatst 16 juli 2008 Kruimel is er wel (zie log in zeestroomcache van capto squad) maar wil misschien wel weten hoe alert cachend Nederland is als er een dag of tien geen reviews zijn geplaatst. Of hij is niet in staat om te reviewen. Als het serieus is wens ik hem sterkte. Als hij met vakantie is veel plezier. We liggen geduldig voor de pc te wachten tothij er weer is. Groeten van de Juttertjes
Track_leader Geplaatst 16 juli 2008 Geplaatst 16 juli 2008 wat is de paniek........... er zijn caches zat om te doen, zoals ik hier al eerder las op het forum. Wij zijn verwend idd in andere landen duurt het een aantal weken voordat caches online komen. Geduld is een schone zaak.
Siberhusky Geplaatst 16 juli 2008 Auteur Geplaatst 16 juli 2008 Inmiddels heeft Kruimeldief contact met me opgenomen en mijn vraag beantwoord. Dit draadje kan wat mij betreft gesloten worden Greetinx, Siberhusky
Aanbevolen berichten