Husky Geplaatst 13 juli 2008 Share Geplaatst 13 juli 2008 (bewerkt) Wegens de aankoop van een andere gps-handontvanger, biedt ik mijn eMap te koop aan. De eMap is lekker plat en ligt goed in de hand, beschikt over een monochroom groot display en heeft een ingebouwde antenne. Een leuk beginners-gps om mee te geocachen/wandelen/fietsen. Het is een officieel Nederlands-import-model (Atlantic) dus met Europese basiskaart. Z.g.a.n. in doos met diverse accessoires; Standaard meegeleverd; - 8MB geheugenkaart - PC interface-kabel - polskoord - gebruikershandleiding (Engels) - snelstarthandleiding (Engels) Extra accessoires; - 12V boordnetadapter - dashboardsteun (traploos verstelbaar) - dashboardvoet met bevestigingstape - gebruikershandleiding (Nederlands) - Garmin MetroGuide Europe v8 Prijs 75 Euro VERKOCHT !! 29 augustus 2008 bewerkt door Husky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team jemar Geplaatst 14 juli 2008 Share Geplaatst 14 juli 2008 Eeh, als je even goed gelezen had, dan zie je dat het noemen van een prijs verplicht is...Dus hierbij het verzoek deze te vermelden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Husky Geplaatst 14 juli 2008 Auteur Share Geplaatst 14 juli 2008 Bedankt voor de melding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
handappeltje Geplaatst 8 augustus 2008 Share Geplaatst 8 augustus 2008 Wegens de aankoop van een andere gps-handontvanger, biedt ik mijn eMap te koop aan.De eMap is lekker plat en ligt goed in de hand, beschikt over een monochroom groot display en heeft een ingebouwde antenne. Een leuk beginners-gps om mee te geocachen/wandelen/fietsen. Het is een officieel Nederlands-import-model (Atlantic) dus met Europese basiskaart. Z.g.a.n. in doos met diverse accessoires; Standaard meegeleverd; - 8MB geheugenkaart - PC interface-kabel - polskoord - gebruikershandleiding (Engels) - snelstarthandleiding (Engels) Extra accessoires; - 12V boordnetadapter - dashboardsteun (traploos verstelbaar) - dashboardvoet met bevestigingstape - gebruikershandleiding (Nederlands) - Garmin MetroGuide Europe v8 Prijs 75 Euro Is de emap nog te koop?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden