CeilingCat Geplaatst 28 juni 2008 Geplaatst 28 juni 2008 Goeiedag, Ik vind mezelf in het veld met enige regelmaat op zoek naar een treinstation. Geen probleem: ik ga naar "find" --> "transportation" --> "find nearest containing" --> "S" --> "T" --> "A" --> "T" --> "I" --> "O" --> "N" --> "OK". Mogelijk? Ja. Handig? Nou, dat kan beter... Ik zou het veel praktischer vinden als ik gewoon "find" --> "NS stations" kon doen. Nou weet ik dat er een mogelijkheid bestaat om zelf POI's toe te voegen, maar: 1. Ik weet niet hoe. 2. Ik zou graag beginnen met een complete lijst van NS stations, in plaats van ze zelf in te tikken. Bestaat zo'n lijst? Waar kan ik de informatie vinden hoe ik die lijst in mijn GPS (Vista HCx) kan krijgen? Bedankt, Hans
alkie Geplaatst 28 juni 2008 Geplaatst 28 juni 2008 (bewerkt) Ik heb een gpx file voor je , stuur effe een pm met je e-mail adres zodat ik weet waar de bijlage naar toe moet . Mischien mist er nog een enkel station , maar je kan hem met mapsource effe doorspitten. 28 juni 2008 bewerkt door alkie
CeilingCat Geplaatst 28 juni 2008 Auteur Geplaatst 28 juni 2008 Ik heb een gpx file voor je , stuur effe een pm waar die naar toe moet.Mischien mist er nog een enkel station , maar je kan hem met mapsource effe doorspitten. PM verstuurd...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden