Tollerteam Geplaatst 25 juni 2008 Geplaatst 25 juni 2008 Ik heb het voor elkaar gekregen om de translate macro te draaien in GSAK, zodat de cachepagina vertaald getoond wordt in het split-screen. Maar ik krijg nog de volgende melding: U moet zijn aangemeld met een account om de locatie-informatie. It's free! Het is gratis! N/S ? N / Z? ??.??? ??.??? W/E ??? W / E? ??.??? ??.??? Wie weet hoe ik er voor kan zorgen dat ik automatisch aangemeld ben, zodat de pagina compleet getoond wordt?
de vlinders Geplaatst 25 juni 2008 Geplaatst 25 juni 2008 Gewoon inloggen op de pagina van geocaching.com? Kan door rechts bovenin te klikken op log in of op deze pagina: klik hier
Tollerteam Geplaatst 25 juni 2008 Auteur Geplaatst 25 juni 2008 Dat lijkt me logisch, ik ben ook ingelogd. Maar ik moet bij elke vertaling opnieuw inloggen en ik wil graag dat dat automatisch gebeurt.
D_Jakke Geplaatst 26 juni 2008 Geplaatst 26 juni 2008 Dat lijkt me logisch, ik ben ook ingelogd.Maar ik moet bij elke vertaling opnieuw inloggen en ik wil graag dat dat automatisch gebeurt. ik krijg de macro helemaal niet aan de gang
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden