evelineroos Geplaatst 23 juni 2008 Geplaatst 23 juni 2008 Ik wil graag een cache bij mij in de buurt doen. Maar ik snap er helemaal niets van! Wie kan mij opweg helpen met deze cache? http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...8c-5ee7dafd5d2a Thanks!
pa3fus Geplaatst 23 juni 2008 Geplaatst 23 juni 2008 Het is een mystery cache, ofwel je zult eerst de puzzel moeten oplossen en zo het coordinaat gaan bepalen waar de cache verstopt ligt. Neem desnoods even contact op met de maker, die kan je misschien wel een hintje geven. Het is namelijk niet de bedoeling om caches hier "en publique" op het forum te gaan bespreken. PS, de oplossing moet niet al te moeilijk zijn, goed kijken. Groeten Jan-Willem.
Kiddooz Geplaatst 23 juni 2008 Geplaatst 23 juni 2008 beter de eigenaar om een hint vragen en niet hier op het forum.......
GeoVlinder Geplaatst 23 juni 2008 Geplaatst 23 juni 2008 Dankjewel evelineroos! Ik cache toch al enige tijd en heb al heel wat mysteries bekeken en de meeste, ook de makkelijke, krijg ik niet opgelost. Ook nu dacht ik, alleen effe kijken, maar ik zag hem meteen en hij is zó simpel, dat het een perfecte beginnerspuzzel is of 1 voor slechte puzzelaars. Ik ga toch eens kijken of ik bij andere puzzels niet veel te moeilijk heb gezocht en veel te weinig heb gekeken. groetjes GeoVlinder
evelineroos Geplaatst 23 juni 2008 Auteur Geplaatst 23 juni 2008 Ik ben er denk ik al uit... Morgen maar eens proberen... Sluit het topic maar (als dat hier kan).
Aanbevolen berichten