Spring naar bijdragen

Wie kent het team De Lapjes uit Almere?


Travel Wolf

Aanbevolen berichten

Wie kent het team De Lapjes uit Almere? Volgens het logboek van cache uitWaaien hebben ze op 10 mei waarschijnlijk mijn vrij nieuwe geocoin (TB26BFC) meegenomen. Ze hebben de cache en de coin (nog) niet gelogd. Voorjaarsvakantie is nu ruimschoots voorbij. Ik kan ook via geocaching.com deze teamnaam niet vinden. :crybaby: (allerlei combinaties al geprobeerd, met en zonder "de", met en zonder hoofdletters). Een attente geocacher die na hun bij de cache is geweest heeft mij doorgegeven dat hij in het logboekje had gezien dat het "team De Lapjes uit Almere" er is geweest en een coin heeft meegenomen.

 

Ik wil graag met ze in contact komen, om te vragen of ze mijn (race)coin willen loggen in elk geval.

 

Wie kent ze?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wie kent het team De Lapjes uit Almere? Volgens het logboek van cache uitWaaien hebben ze op 10 mei waarschijnlijk mijn vrij nieuwe geocoin (TB26BFC) meegenomen. Ze hebben de cache en de coin (nog) niet gelogd. Voorjaarsvakantie is nu ruimschoots voorbij. Ik kan ook via geocaching.com deze teamnaam niet vinden. :blush: (allerlei combinaties al geprobeerd, met en zonder "de", met en zonder hoofdletters). Een attente geocacher die na hun bij de cache is geweest heeft mij doorgegeven dat hij in het logboekje had gezien dat het "team De Lapjes uit Almere" er is geweest en een coin heeft meegenomen.

 

Ik wil graag met ze in contact komen, om te vragen of ze mijn (race)coin willen loggen in elk geval.

 

Wie kent ze?

 

Een ander team heeft de coin inmiddels gevonden. de Lapjes was een afkorting van de teamnaam, dus ik weet nu welk team hem had. Maar belangrijker... waar mijn coin verder reist. Dus opgelost weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...