Malyenki Geplaatst 23 mei 2008 Geplaatst 23 mei 2008 Haha dit is toevallig! Ik ben dinsdag begonnen aan het uithollen van een boek voor zo een cache:PDeze zal echter in Den Helder worden geplaatst, ver weg van de cache van the-bean. Leuk voor de cachers rondom Den Helder, alleen is de verrassing nu een beetje weg. Jammer dat je dat soort dingen op het forum plaatst.
ET4FR & CO Geplaatst 23 mei 2008 Geplaatst 23 mei 2008 [Nou je het zegt, ik denk erover na om een leeg pak havermout bij Ahaaaaa te zetten. En bij de benzinepomp om de hoek heb ik ook nog wel een flacon olie gevuld met een logrolletje. Ik heb net een logrolletje in een nepdrol hier in het park neergelegd Het idee van het boek ook al tegen gekomen bij het Snertevent in de maxicache
hesselannema Geplaatst 23 mei 2008 Geplaatst 23 mei 2008 Zelf heeft onder getekende zich eens uit geleefd op een .... Dit omdat er hier in de regio een cache al een paar keer was verdwenen/geript. Het vogel huis waar hij in zat is gesloopt en de op volgende manieren van verstoppen werd enkele keren door jeugd gevonden. De laaste vinders hebben zijn nieuwste schuil plaats vlot kunnen vinden, omdat ze zochten en hun op viel wat er anders was. Een niet ingewijde zal hem echter snel voor bij lopen. De cacher waar ik het voor heb gemaakt noemde het vakwerk
Aanbevolen berichten