Spring naar bijdragen

De Dedemsvaart 14 - Sluis VII (GC11NPD)


Aanbevolen berichten

Om maar eens duidelijk te maken dat we heus wel eens klachten krijgen over caches, heb ik besloten om eens zo'n klacht te laten zien.

 

De eigenaar van de cache is op de hoogte gebracht natuurlijk en ik vermoed dat de cache binnenkort wel weer online komt op een andere lokatie.

 

Het verontrust me een beetje dat geocachers tijdens hun ontspannende hobby toch zoveel emoties krijgen dat ze ruzie met elkaar gaan zitten te maken :thumbsup:

 

Vervelend is weer dat men zich geen ene moer aantrekt van een beetje gedragsregels als het gaat om het blokkeren van een campingoprit.

 

Dit is geen reklame voor onze hobby/sport/spel

 

Geachte heer/mevrouw,

 

aanleiding van dit bericht is de overlast die geocaching veroorzaakt bij ons voor het bedrijf.

Onze campingoprit is geregeld geblokkeerd met parkerende auto s die op zoek zijn naar een opdracht.

Het bewuste kokertje ligt pal naast onze campingoprit wat voor vele vormen van overlast zorgt.

Parkerende auto op onze oprit waardoor onze gasten niet kunnen vertrekken en /of aankomen, poepende honden die bij het zoeken van de opdracht even snel op onze oprit worden uitgelaten, ruziende stellen die de opdracht niet kunnen vinden, mensen die op ons terrein lopen te zoeken waardoor onze waakhonden terecht aanslaan etc.

Naar aanleiding van bovenstaande verzoek ik u vriendelijk doch dringend het kokertje met opdracht te verplaatsen naar verderop in de straat.

 

In afwachting van uw reactie, verblijven wij met vrgr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...