AgnesC Geplaatst 12 mei 2008 Share Geplaatst 12 mei 2008 Ik ben een beginner en wil graag geocachen......maar het lukt me niet om coordinaten in te voeren onderweg. onder "mark" wordt er een nummer gegeven en een nummer met RD ervoor, maar ik wil coordinaten incoeren met N en E. Kan iemand mij vetellen hoe ik dit kan doen???????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haakmeer Geplaatst 12 mei 2008 Share Geplaatst 12 mei 2008 Ik ben een beginner en wil graag geocachen......maar het lukt me niet om coordinaten in te voeren onderweg. onder "mark" wordt er een nummer gegeven en een nummer met RD ervoor, maar ik wil coordinaten incoeren met N en E. Kan iemand mij vetellen hoe ik dit kan doen???????????? Je moet in het menu even je instelling aanpassen naar WGS 84 hddd° mm.mmm. daarna kan je de coordinaten gewoon invoeren in de handleiding staat hoe je dit kan doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lex Geplaatst 12 mei 2008 Share Geplaatst 12 mei 2008 Je had al uren antwoord op de Nottersite toen je dezelfde vraag hier stelde. Verschil is wel dat daar niet bleek dat het om geocachen ging; daarom wordt hier maar een instelling opgegeven, namelijk die voor geocachen, terwijl daar meer mogelijkheden werden genoemd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AgnesC Geplaatst 13 mei 2008 Auteur Share Geplaatst 13 mei 2008 Ik ben een beginner en wil graag geocachen......maar het lukt me niet om coordinaten in te voeren onderweg. onder "mark" wordt er een nummer gegeven en een nummer met RD ervoor, maar ik wil coordinaten incoeren met N en E. Kan iemand mij vetellen hoe ik dit kan doen???????????? Je moet in het menu even je instelling aanpassen naar WGS 84 hddd° mm.mmm. daarna kan je de coordinaten gewoon invoeren in de handleiding staat hoe je dit kan doen ontzettend bedankt!!!! Het is me inderdaad gelukt!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...