sheep & Co Geplaatst 1 mei 2008 Geplaatst 1 mei 2008 In de cache waarna ik op zoek ben zeggen ze: projecteer je vanaf dit punt 28 meter op 015 graden naar de cache. Hoe doe je dit? vr gr Sheep & Cp
Setzies Geplaatst 1 mei 2008 Geplaatst 1 mei 2008 Projecteren kun je over het algemeen gewoon met de GPS doen, Wat voor een GPS heb je ?
pa3fus Geplaatst 1 mei 2008 Geplaatst 1 mei 2008 projecteer je vanaf dit punt 28 meter op 015 graden naar de cache. Als je op dat punt hebt gestaan dan was je erg warm voor de cache, een juist aantal stappen in bijna noordelijke richting had je naar de cache gebracht. Maar zoals het andere team al aangaf, normaal kun je dit met je GPS doen, lees de gebruiksaanwijzing er eens op na, of kijk hier op het forum via de zoekfunctie. Het is namelijk een vraag die al vaker is gesteld en het antwoord is wel terug te vinden, maar werking van een projectie lijkt me zo wel duidelijk. Groeten Jan-Willem.
Team jemar Geplaatst 5 mei 2008 Geplaatst 5 mei 2008 Ik merk dat bij mijn eigen cache's de meeste mensen geen moeite hebben met het projecteren. Waar velen wel de mist in gaan is het terug beredeneren. Voorbeeld: uit deze cache: 'De volgende aanwijzing is een peilstok. Deze peilstok bevindt zich vlakbij waypoint 5 en dit punt wijst 72 graden (true North) naar waypoint 4. De afstand bedraagt ongeveer 935 meter'. Veel mensen tellen hier 360 graden bij op, terwijl zij 180 graden bij de 72 graden moeten optellen op bij de peilstok te komen... Anderzijds mocht de peilstok zich op 190 graden van wp 4 bevinden dan moet er 180 van afgetrokken worden... Het gaat hierbij om de 180 graden: is het aantal graden onder dit getal, dan betekent dit optellen. Is het aantal garden boven de 180 dan moet er afgetrokken worden...
Aanbevolen berichten