Spring naar bijdragen

van GSAK naar MS Streets and Trips


The Scorpios

Aanbevolen berichten

Nog 5 weken en we hopen onze eerste cache in Canada te kunnen vinden. Daarvoor ben je wel eventjes bezig maar dan krijg je perfecte routes en dergelijke

 

Streets and Trips werkt perfect om route te bepalen en in GSAK verzamel ik met verschillende querys de caches. En ik heb al een macro gevonden die in GSAK supermooi de caches onderverdeeld en pushpins aanmaakt voor in Str&Trips

 

Maar dan, ik moet nu handmatig de verschillende bestandjes inlezen en daarna ook nog de icoontjes toevoegen. Ik moet sneller kunnen dacht ik. En ik vond hier nog meer, waaronder de passende ikoontjes, Maar het werkt niet........... Tijdens het inlezen gaat het na 1 bestand al fout, de cursor/programma gaat naar bijv verkeerde vakje zoals niet de tab als teken in het csvbestand maar een ander teken bijv komma. En toekennen van de kolommen gaat ook helemaal fout.

 

Ik heb de makers gemaild in mijn steenkolenengels maar geen enkele reactie. Dus.... heeft hier iemand dit al wel werkend met GSAK 7.2 en Str&Trips 2007? Dan lees ik dat graag.

 

:P Nelleke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...