Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

ik heb mijn gpsmap 60csx ook gekocht op ebay (op 4 februari), van een verkoper met een goede feedback score. Volgens de verkoper is de bestelling op 5 feb doorgegeven. Pas dinsdag heb ik een tracking link gekregen van USPS, maar daar staat niets nuttigs op behalve "accepted". Hetgeen wil zeggen dat het postkantoor het pakketje ontvangen heeft. Dit is op 14 februari gebeurd. Tot op heden ben ik nog steeds aan het wachten...geduld raakt wat op... :-(

groeten,

Hans

;) Dat klinkt niet gezellig he. Waarschijnlijk ligt ie dan nu ook bij de douane? Bij welke verkoper had jij hem besteld dan? Kan me voorstellen dat je geduld opraakt...ergens voel je dan toch wat van.."komt het wel goed?"

De zending kan in nederland worden overgedragen aan een andere vervoerder dus dat hoeft niet TPG/TNT te zijn. Het is dus niet zo als een pakket in USA per post wordt verzonden dat de post het hier afleverd. Is blijkbaar ook afhankelijk van de drukte. Na overdracht in NL want daar zit de vertraging meestal kan het nog wel een weekje duren.

Geplaatst
Met wat voor soort post is de jouwe gepost?

Per express was 32 usd dus viel wel mee! Standard verzendingen kunnen er vier weken over doen!!!

Geplaatst
Tot op heden ben ik nog steeds aan het wachten...geduld raakt wat op... :-(

groeten,

Hans

Van uitgaande dat hij dus de 14e pas verstuurd is en het nu de 23e is zijn er 'pas'9 dagen verstreken.

Ik heb 24 dagen bij de brievenbus zitten wachten.

De kokosmat en mijn knieen zijn nu versleten. :beerchug:

Geduld is een schone zaak en het wachten zeker waard.

Geplaatst

Eigenlijk is dit goed en slecht nieuws te samen: Enerzijds moet ik mij nog geen zorgen maken omdat het toestel nog niet is gearriveerd en anderzijds is de wachttijd misschien nog niet eens halfweg... -ween-

ik zal ook maar een dekentje of een kussentje op mijn deurmat leggen.

Het transport is via USPS.

Groetjes,

Hans

Geplaatst (bewerkt)

Zooooo het hoge woord is eruit!!

Ik heb ook een USA GPS 60Csx besteld!! En wel bij www.gpscity.com

Eerst een paar vragen via de mail gesteld inzake de manier van verzenden en de waarde van het pakket.

Hierop hebben ze snel en goed gereageerd.

Kosten:

GPS 60Csx => $369,95

Shipping via Fedex int. Priority => $ 46,37 (3 werkdagen,....ik ben benieuwd...)

En nu maar afwachten...

Ik zal jullie op de hoogte houden....is wel fijn via zo'n forum!!

Team-MaPa

Maarten

bewerkt door Team-MaPa
Geplaatst

Of het transport nu is via USPS, USB of UTP, het vliegtuig vliegt even snel.

De vertraging ontstaat voornamelijk bij de afhandeling op Schiphol.

Ik wil je niet onnodig ongerust maken maar het is ook de plaats waar de meeste koffers in Nederland verdwijnen. :blush:

Offtopic misschien:

Over snelheid gesproken:

Die Avatar neemt wel grote stappen maar loopt ook niet snel.

Oranje, traag? Postbode? :beerchug:

Geplaatst

De vertraging ontstaat voornamelijk bij de afhandeling op Schiphol.

Laten we dan hopen dan mijn pakketje om 15:50 bij de Douane aankomt... :P

:P Haha goed opgelet hoor!! Goeie! :lol1: Maar ik vindt het forum inderdaad ook erg handig om zo ervaringen uit te wisselen.

Geplaatst (bewerkt)

Aaargh....ze staan al voor de deur en ik zit op mijn werk..... :crybaby:

Tracking03.JPG

Echt super hoe snel dat gegaan is. (Althans ik heb hem niet niet in mijn handen....)

Ik denk zelfs niet dat ik hem sneller gekregen had als ik hem in Nederland besteld had. Die hadden de order pas vandaag verwerkt.

bewerkt door Team-MaPa
Geplaatst

Das inderdaad snel gegaan..!

Grote klasse :crybaby:

Nu maar hopen dat je geen dubbelpak DE gekocht hebt.. :wistling:

Vandaag mijn 2Gb kaartje op kunnen halen...Moest er even op wachten maar de prijs was ook erg goed..

40 euri

Geplaatst

:wistling: YEEEEEEEEEESSSSS!!!!!!!!! :o

Hij is aangekomen!! De buurvrouw is zo vriendelijk geweest om het pakketje aan te nemen.

Netjes verpakt en "works like a charme" :crybaby:

Ik hoop voor de rest van jullie die nog wachten dat jullie hem ook snel krijgen!!!

Grtz.,

Team-MaPa

Geplaatst

:yes: YES! YES!

Goeiemorgen allemaal!!!

Ikke vanmorgen PC opgestart en kreeg een mailtje van de E-bayer waarvan ik mijn GPS had gekocht. Of ik feedbck wilde geven. Ikke terug mailen dat ik feedback geef als ik hem heb ontvangen,hihi. Tracknumber gecontroleerd...No record of this item..maarrrrrrrrrrr...nog geen 10 minuen later..doe ik het nog eens en wat zie ik...

Status: Arrived Abroad

Your item arrived in NETHERLANDS at 8:23 AM on February 25, 2007.

:crybaby: Ben helemaal blij...nu maar hopen dat ie niet te lang ergens blijft steken. Ben echt blij nu!!

Wordt vervolgd!!

Geplaatst
Das inderdaad snel gegaan..!

Grote klasse :yes:

Nu maar hopen dat je geen dubbelpak DE gekocht hebt.. :crybaby:

Vandaag mijn 2Gb kaartje op kunnen halen...Moest er even op wachten maar de prijs was ook erg goed..

40 euri

En werkt het kaartje??

Welk merk / type heb je gekocht? Ik heb ergens gelezen dat een UltraII kaartje kapot gaat in 60Csx.

Oh ja, en waar heb je het gekocht?? We blijven toch Hollanders (zo goedkoop mogelijk) :)

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...