novw Geplaatst 30 maart 2008 Geplaatst 30 maart 2008 Zou iemand voor mij één cache als gpx file van geocaching.com kunnen laten zien ? Via kladblok of whatever ? Ik wil heel graag weten of mijn PDA software (gpos-tuner) alle info er uit kan vissen, en welke info er nou precies (meer ?) in een .gpx zit dan in een .loc. Dan weet ik ook meteen of het nut heeft om "premium" te kopen. Sorry als ik vervelend ben !
papillonphoto Geplaatst 30 maart 2008 Geplaatst 30 maart 2008 stuur me maar een mailtje met je persoonlijke mailadres, dan stuur ik je wel een gpx. kan hier geen bijlage bij doen nl. Eric
novw Geplaatst 30 maart 2008 Auteur Geplaatst 30 maart 2008 ik heb het één en ander uigevogled. Wie controleert mijn gewauwel op waarheid ? 1-gpstuner is een Windows mobile programma. Dat kan .loc files lezen en .gpx files. Uit de .gpx files worden de simpele data gedestileerd (locatie, naam, omschrijving, en eigenlijk niets meer). 2-Ik heb map-calibrator op de pc (hoort bij gpstuner). Daarin kan ik .loc en .gpx files inlezen. Ik kan de landkaarten die bij een cache horen opslaan en gebruiken in gpstuner. Hints, teksten en dergelijken kan ik NIET opslaan voor gebruik later. 3-Ik heb GSAK op de PC staan. Daar kan ik .loc en .gpx files in inlezen. Waarschijnlijk blijven de hints, tips en commentaren intact als ik als .gpx opsla. Ik gebruik het programma eigenlijk alleen maar om TomTom files POI files te maken. -- 4-TomTom waarschuwt me als ik bij een cache in de buurt ben. 5-GPStuner brengt mij naar de cache toe 6-In cachemate kan ik tips lezen, teksten lezen en loggen welke cache ik wanneer gevonden heb. -- 7-In GSAK zou ik dan in theorie de databse bij kunnen houden met wat ik gevinden heb door de databse van cachemate te exporteren en te importeren in GSAK. Phoe ! Wow ! Klopt er iets van zoals ik het hier neer pen ?
Aanbevolen berichten