Spring naar bijdragen

Cachekaart duitsland


tinekejitske

Aanbevolen berichten

Wie kan mij vertellen hoe ik in Duitsland op de kaart een cache kan vinden? De toegang werd geweigerd op de site omdat wij 3 x waren ingelogd vlgns de duitse site. Moeten wij dan een betaald account hebben? We horen graag een antwoord omdat wij dit voorjaar in de buurt van Trier wat willen gaan cachen.

Alvast dank voor de moeite

Groeten Johan en Jitske uit Alkmaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hmmm da's raar.

Op geocaching.de kun je gewoon de gebiedskaarten bekijken.

Maar hier is een cache in de buurt van trier.

Als je dan naar onderaan de pagina Geocaching.com google maps gaat en je klikt dat aan dan zie je ook een heleboel caches rondom Trier. Gewoon even uitzoomen voor een groter overzicht. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan ook op de schwarzwald site ook de kaart niet meer bekijken. Zal het thuis eens proberen.

 

Geocaching.de heeft de boel weer voor elkaar. Ze hadden "problemen"met .com :P . Die zijn nu opgelost. Schwarzwald kaart was toen een goed alternatief. ik ben bang dat zij dezelfde problemen hebben.

 

EDIT: Ik heb een mailtje gestuurd naar een Schwarzwald cacher om er achter te komen wat er aan de hand is met die site. Ik hou jullie op de hoogte.

bewerkt door De Roode Loper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan ook op de schwarzwald site ook de kaart niet meer bekijken. Zal het thuis eens proberen.

 

Geocaching.de heeft de boel weer voor elkaar. Ze hadden "problemen"met .com :P . Die zijn nu opgelost. Schwarzwald kaart was toen een goed alternatief. ik ben bang dat zij dezelfde problemen hebben.

 

EDIT: Ik heb een mailtje gestuurd naar een Schwarzwald cacher om er achter te komen wat er aan de hand is met die site. Ik hou jullie op de hoogte.

 

 

Ik kan jullie vertellen dat hij al de hele week op zijn kont ligt. ;)

Dan maar gewoon via GC.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...