daniëlle Geplaatst 4 februari 2008 Share Geplaatst 4 februari 2008 Hallo, Ik snap er niets meer van, maar waar kan ik mijn eigen gallery vinden? Ik heb hem een keer gezien en daarna......ben ik hem nie meer tegen gekomen. Kan iemand mij misschien even vertellen waar ik die kan vinden. Als ik boven aan links mijn team naam aanklik kom ik bij mijn caches, travelbugs etc. Maar daar staat geen gallery bij.... Alvast bedankt voor jullie reactie Daantje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zitawalk Geplaatst 4 februari 2008 Share Geplaatst 4 februari 2008 Hoi Daniëlle, Ga naar mijn cache pagina, daar heb je aan de rechter kant "view my profile" onder je stats staan. In je profiel kun je naar je gallery gaan. Groeten Judith Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de Roode Lantaarn Geplaatst 4 februari 2008 Share Geplaatst 4 februari 2008 Als je naar My Profile gaat bij GC.com staan er diverse tabbladen. | Profile | Geocaches | Trackables | Gallery | Bookmark List | Succes, Ger@ld en Judith was me net een slag voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
daantje Geplaatst 9 februari 2008 Share Geplaatst 9 februari 2008 Dank jullie wel!! Heb wat later op deze site gekeken....vandaar de late reactie!! Maar....weer gevonden......kan mezelf weer aanschouwen....gelukkig! Had het nog niet meteen door......ik maar zoeken naar mijn profile.......uiteindelijk na 5 minuten(gewoon overheen gekeken) gevonden. nogmaals mijn dank!! Daniëlle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden