Track_leader Geplaatst 2 februari 2008 Geplaatst 2 februari 2008 Hoi ik heb deze cache een tijdje geleden overgenomen maar het is voor mij moeilijk deze te onderhouden omdat het domweg niet in de richting is van wat ik ook doe. De cache ligt in het mooie gebied Hitland in Capelle aan de IJssel en is helemaal compleet muv de fysieke cache. Alle WP's zijn nog aanwezig en zijn middels slagletters en alu plaatjes aan objecten bevestigd. Laat me weten wie intresse heeft dan regelen wij de adoptie TL
survey adjo Geplaatst 2 februari 2008 Geplaatst 2 februari 2008 pm gestuurd groetjes john (survey adjo)
Track_leader Geplaatst 2 februari 2008 Auteur Geplaatst 2 februari 2008 cache is overgenomen. papierwerk en alle andere dingen zal ik morgen allemaal regelen! Bedankt voor de snelle reactie!
Kruimeldief Geplaatst 3 februari 2008 Geplaatst 3 februari 2008 cache is overgenomen. papierwerk en alle andere dingen zal ik morgen allemaal regelen! Bedankt voor de snelle reactie! Dan kan de topic volgens mij gesloten worden. Bij deze.
Aanbevolen berichten