Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

--> vraagje: (het is dus geen commentaar)

Waarom mogen er geen WebcamCaches meer bijkomen? Is dat vanwege US regels of is het als poep opgekomen in de GroundSpeak regelementen..

Een webcamcache heeft geen fysieke einddoos. Daarom zijn ze grandfathered. Als poep dus, in jouw bewoordingen... :beerchug:

Locationless / earth caches mogen ook weer

Geplaatst

Waarom mogen er geen WebcamCaches meer bijkomen? Is dat vanwege US regels of is het als poep opgekomen in de GroundSpeak regelementen..

Een webcamcache heeft geen fysieke einddoos. Daarom zijn ze grandfathered. Als poep dus, in jouw bewoordingen... :dribble:

Waar haal je die wijsheid vandaan?

Een earthcache is een aparte soort cache, heeft idd geen fysieke doos. Tenzij de doos zelf fysiek logt :beerchug:

Locationless zijn ondergebracht bij Waymarking.com

Geplaatst

Een webcamcache heeft geen fysieke einddoos. Daarom zijn ze grandfathered. Als poep dus, in jouw bewoordingen... :dribble:

Waar haal je die wijsheid vandaan?

Een earthcache is een aparte soort cache, heeft idd geen fysieke doos. Tenzij de doos zelf fysiek logt :beerchug:

Locationless zijn ondergebracht bij Waymarking.com

ik had ergens gelezen dat ze weer terugkwamen.. maar wellicht ben ik gek aan het worden

Geplaatst (bewerkt)
maar zoals al gezegd, als het je niet aanstaat, overslaan.

Precies zo denk ik er ook over (zie mijn reaktie bij opening topic) maar dan dient de cachelegger mij daar wel de gelegenheid toe te geven een keuze te kunnen maken. Dus zou het dan wel zo netjes zijn dit te vermelden in de beschrijving van de cache dat er een webcam op gericht staat.

bewerkt door Walkabout Team
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...