Gast Team_Maju Geplaatst 15 december 2007 Share Geplaatst 15 december 2007 Hoi Geen idee of ik in goeie topic zit. Maar aangezien ik steeds minder tijd en zin heb om me met deze hobby bezig te houden, heb ik een reeks caches in de aanbieding. Het gaat hier om kerkenpad 1 t/m 11 en kerkenpad 13. Het gaat hier om 11 traditionals en 1 mysterie. Kerkenpad 14 blijft voorlopig nog onder mijn eigen naam staan. Mocht iemand interesse hebben, dan hoor ik het graag. Zo niet, dan gaan ze op korte termijn het archief in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Haelder Geplaatst 15 december 2007 Share Geplaatst 15 december 2007 (bewerkt) Archiveren zou doodzonde zijn van deze caches . Als je niemand anders kunt vinden wil ik me er wel over ontfermen. Hoe zit het met kerkenpad 2, deze staat op naam van jurpie. Groetjes Larinagu. 15 december 2007 bewerkt door team larinagu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Team_Maju Geplaatst 15 december 2007 Share Geplaatst 15 december 2007 Kerkenpad 2 ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden