guus65 Geplaatst 25 november 2007 Share Geplaatst 25 november 2007 hoe kan ik als ik de gps 60 aanzet de laatste waypont als eerste instellen en de oude wp achteraan zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Track_leader Geplaatst 25 november 2007 Share Geplaatst 25 november 2007 hoe kan ik als ik de gps 60 aanzet de laatste waypont als eerste instellenen de oude wp achteraan zetten Guus niet helemaal zeker of je dit bedoeld maar. de 60 heeft de optie om als je in Waypoints bent je dichtstbijzijnde caches als eerste te laten weergeven. als je na het vinden de waypoints/caches ook aangeeft als gevonden zul je zien dat deze binnen het icoontje recent gevonden worden weergegeven. Als je naar de menu keuze waypoints gaat en dan op de knop menu druk zul je zien dat je kan selecteren op naam of dichtstbijzijnde. Is dat wat je zoekt? laat me horen john Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pa3fus Geplaatst 25 november 2007 Share Geplaatst 25 november 2007 Of bedoel je de mogelijkheid om 2 keer achterelkaar de find knop in te drukken en dan te enteren om zo naar je laatste bestemming te gaan ?? Groeten Jan-Willem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden