Spring naar bijdragen

user data uit gecrashte database halen?


giga

Aanbevolen berichten

mijn database is gecrasht, dus iedere keer als ik deze probeer te openen in GSAK loopt het volledige programma vast. Nu heb ik een nieuwe aangemaakt en die weer gevuld met de PQ's.

De gecorrigeerde coordinaten heb ik nu geloof ik weer terug weten te halen, maar de ingevulde informatie uit de user data zou ik ook graag terug vinden. Heeft iemand een idee hoe ik deze informatie te voorschijn kan krijgen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Misschien kun je iets doen met de repair/defrag optie onder het database menu ?

Normaal wordt dit toegepast op je standaard database. (nu je nieuwe neem ik aan)

Je zult dus even moeten kijken of dit toegepast kan worden op je defect geraakte database.

 

Groeten Jan-Willem.

bewerkt door pa3fus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of als je backups gemaakt heb dan een (oudere) backup terugzetten. Als je de automatische backup gebruikt dan blijven de laatste 5 bewaard.

 

Dat zal ik morgen eens gaan bekijken, maar misschien dat alle backups ondertussen van mijn nieuwe database zijn....

 

Weet niemand of er een los bestandje is waarin die user data staat? De corrected coordinats kun je namelijk gewoon via verkenner kopieren naar je nieuwe database, waarbij je dat bestandje overschrijft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...