berveling
Leden-
Aantal bijdragen
38 -
Geregistreerd
-
Laatst bezocht
Waardering in de gemeenschap
0 NeutraalOver berveling
- Verjaardag 28-01-1973
Previous Fields
-
GPS of Smartphone Merk / Type
Garmin 60CSx
-
Ik gebruik mijn GPS / Smartphone sinds
sinds juni 2006
-
Skype
beataberveling
-
Twitter
beaatje
Contact Methods
-
MSN
beata@berveling.net
-
Website URL
http://www.berveling.net
Profile Information
-
Geslacht
Vrouw
-
Hoe Lang Duurt Het Ongeveer Voor Een Cache Ge'reviewd' Is? (D
berveling antwoordde op een discussie van inetjuhhh in Vragen en informatie betreffende het plaatsen van een cache
Zag inderdaad Kruimeldief dat Tweeten in een Retweet. Kralenfee volg ik niet, heeft zij dat ook in een tweet gezegd? Of neem je dat aan omdat Kruimeldief er mee stopt?? [EDIT] Heb het plaatje gezien dat je hebt toegevoegd, zag ik niet eerder. Vraag dus overbodig:-D -
Hoe Lang Duurt Het Ongeveer Voor Een Cache Ge'reviewd' Is? (D
berveling antwoordde op een discussie van inetjuhhh in Vragen en informatie betreffende het plaatsen van een cache
Ik heb ooit een mail gestuurd naar Kruimeldief met de vraag welke stappen ik moest nemen, om reviewer te worden. Nooit iets op gehoord. Ook niet na tweets met de vraag of hij mijn mail al had gelezen. Denk dat de reviewers geen vrijwilligers willen buiten hun cluppie -
Dat is duidelijk, ga dus lekker wachten Dank voor je reactie
-
Tja, wat daar de meerwaarde van is, ik vind het gewoon leuk. En de tweets die daaruit voortkomen kun je gewoon wegfilteren (even filter instellen).
-
Dat klopt inderdaad, maar dat was niet via een applicactie van mijn iPhone, maar met een applicatie van mijn HTC. Als ik eerlijk ben vind ik de applicatie van iPhone beter, omdat dan de naam van de cache en de gccode wordt genoemd. Die van HTC noemt 2x de gccode.
-
Voorheen kon ik via de iphone app Geocaching mijn caches loggen. Deze komen dan direct op de gc.com site en ook op twitter wordt er een melding gemaakt. Echter komt die melding sinds enige tijd niet meer op twitter. Wel worden de caches op gc.com vermeld. Ik weet dat andere cachers met deze Iphone applicatie dezelfde problemen heeft. Ik heb al geprobeerd om mijn twitter instellingen op gc.com opnieuw in te voeren, maar dan krijg ik de melding "Cannot validate your Twitter account. Check your username and password." Deze melding is geheel onterecht, omdat mijn username en password wel okee zijn. Ik kan verder op andere applicatie met mijn gegevens wel inloogen. Iemand enig idee??? Groet, Beata
-
Ja hij staat in de database die ik gebruik. Maar StefandD heeft de oplossing gegeven, zie ook in dit draadje. Bedankt voor je reactie Beata
-
Dit is inderdaad de oplossing. Dank je!! Beata
-
Ik heb dat ook aangevinkt en toch staat het niet in mijn profiel
-
Ik zou graag mijn eigen cache in FindStatGen willen laten zien. Is dat mogelijk? Weet iemand of daar een macro voor is gemaakt? Dus niet de caches die ik heb gevonden, maar die ik zelf heb gelegd Groet, Beata
-
Met het schaamrood op mijn kaken, moet ik bekennen dat het probleem toch in de kaart zat. Ik heb namelijk 2 kaarten op zak en ben vergeten mijn oude kaart te vernietigen. Die is dus niet meer geldig. (daar ben ik dus achter gekomen door de bank te bellen, hoe erg kan je het maken ) Topic kan gesloten woren In ieder geval ben ik blij dat ik ook na 27 december als Premium Member door het leven kan gaan Groet, Beata
-
Nee hoor, kaart is geldig tot ergens in 2010. Kaart is ookn iet geblokkeerd. Met andere woorden, met de kaart is niets mis. Misschien een stomme vraag maar is de creditcard niet verlopen ?
-
Beste mensen, Ik ben premium member bij gc.com. Dit abonnement loopt af eind deze maand, dus heb ik geprobeerd een upgrade aan te vragen. Maar als ik alles netjes heb ingevuld dan krijg ik de melding: There was an error while attempting to save your order! * Authorize.Net Processing Error: A duplicate transaction has been submitted. [AVS - AVS not applicable for this transaction] Ik heb al een mail verzonden naar groundspeak en zij gaven als antwoord dat ik het volgend moest doen: Clear out your cart Log out Close your browser Start purchase from scratch Dat heb ik dus gedaan, maar ik krijg nog steeds die error als ik mijn account wil upgraden. Op een andere computer krijg ik ook deze melding. Ik gebruik dezelfde creditcard als die ik de eerste keer ook heb gebruikt. Kent iemand dit probleem? Heeft iemand enig idee hoe ik toch mijn account kan upgraden??? groet, Beata Berveling
-
Waar komt je forumnaam vandaan?
berveling antwoordde op een discussie van BigBird in Algemene vragen
Berveling, gewoon mijn achternaam. Niet heel spannend, maar wel een aparte, net als mijn voornaam, Beata -
3D-brillen
berveling antwoordde op een discussie van berveling in Vragen en informatie betreffende het plaatsen van een cache
Eh, hebben ze die brillen nu nog of is Shrek al op TV geweest? eh, ik zie dat t een ouder berichtje is Ik dacht dat die film in begin november op tv komt, maar ben niet zeker. Anders gewoon even vragen bij Bart Smit
