Spring naar bijdragen

Aidaplein

Leden
  • Aantal bijdragen

    4
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Waardering in de gemeenschap

0 Neutraal

Previous Fields

  • GPS of Smartphone Merk / Type
    Explorist 600
  • Ik gebruik mijn GPS / Smartphone sinds
    al een paar jaar

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0
  1. MENSEN ALLEMAAL BEDANKT!!! Ik heb eerst de software er helemaal afgehaald,.. en toen kwam ik idd bij het opnieuw installeren een schermpje tegen waar ik mn serienr. moest invullen. Toen werkte het weer perfect!
  2. Ik ga het meteen even proberen. Alvast bedankt voor de informatie.
  3. Ik heb bij het installeren (1e keer) idd wel een keertje ergens mijn Serienummer van de GPS ingevoerd. Maar ik heb geen flauw idee waar ik dat terug kan vinden nu. En volgens mij kan ik de kaartjes rechtstreeks op een SD kaartje laden...die in mn GPS zit.
  4. Goede middag, Ik heb een tijdje geleden een nieuwe Magellan Explorist 600 gekocht. Ook heb ik het DirectRoute Software programma. Bij de installatie ging alles prima, en werkte het naar volle tevredenheid. Totdat mijn GPS een paar keer vast sloeg in het 'kaart' schermpje. GSP retour gestuurd, en binnen 10 dagen heb ik een nieuwe GPS retour gekregen. Nou was ik helemaal blij dat ik een nieuwe GPS had, en nu werkt de software niet meer! Ik kan gewoon mappen opslaan in op de pc, maar zodra ik ze in mn GPS zet en dan ga naar Voorkeuren>>Actieve setup>>Detailkaarten>>Kaart kiezen>> dan gaat dat allemaal goed.. totdat de vraag komt: Actief maken 'naam van de kaart' (heb er diverse) dan zegt de gps KAART VEILIGHEID FOUT. en sluit ie af. Wat kan ik hier aan doen? En is iemand bekend met dit probleem?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...