Spring naar bijdragen

Andere geocaching-sites


ScoutingErica

Aanbevolen berichten

Ik kwam op het internet andere geocachingsites tegen, bijvoorbeeld www.navicache.com.

Weet iemand of dit een heel ander systeem is of hoe dit werkt? Lijkt me persoonlijk niet handig om allerlei verschillende databases te hebben met caches, vond het net zo prettig dat het allemaal centraal geregeld was....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

In de praktijk is het redelijk centraal geregeld. De site die je vermeld 'navicache' heeft voor ons weinig te bieden. Het gaat over de USA. 'Geocaching Worldwide' bevat een paar Dutch caches maar die kan je ook via de normale site vinden. Geen exclusieve plaatsing dus. (corrigeer me als ik met mijn neus gekeken heb) En verder: de directe aankondiging dat er 100.000 dollar gewonnen kan worden trekt mij niet aan. Ik krijg al iedere week een brief in de bus dat ik veel geld gewonnen heb in een loterij (mits....). Maar miljonair ben ik nog niet. Plus alle spam die me verteld dat ik tienduizenden dollar kan gaan verdienen (als ik eerst geld overmaak)...

Dan is er "Geocaching met Scout' maar ook dat is een USA gebeuren met weinig echte geocaching.

 

Nee, geocaching.com blijft toch de dienst uitmaken voor cache-zoekers.

En trouwens ook mensen die caches plaatsen willen dat die algemene bekendheid krijgen en niet dat ze ergens obscuur op het net staan. Dus waar komen ze dan terecht?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...